זה שלנו: נתן גושן בסינגל מרגש במיוחד. עיצוב: PLAIN

זה שלנו: נתן גושן בסינגל מרגש במיוחד

נתן גושן, שפרץ לחינו לפני כחמש שנים וכבש את תעשיית המוזיקה כאן בארץ שחרר הבוקר סינגל חדש "זה שלנו" אז מה חשבנו על הסינגל החדש?

 

נתן גושן, שהתחיל את דרכו כאשר כתב והלחין שירים לזמרים רבים עד שפרץ עם השיר "כל מה שיש לי" מה שהפך אותו לזמר מן המניין בתעשיית המוזיקה הישראלית. מאז הוציא הזמר שלושה אלבומים מצליחים עם להיטים כמו "מה אם נתנשק", "דברי איתי יותר" ועוד.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

בסינגל החדש "זה שלנו" שכתב והלחין גושן בעצמו ואף לקח חלק בעיבוד המוזיקלי של השיר לצד גלעד שמואלי שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית. הסינגל החדש הוא סינגל לקראת האלבום הבא של גושן, הסינגל החדש, שונה וסוחף במיוחד. סגנון הכתיבה בשיר אומנם לא שונה מאוד ממה שאנחנו רגילים לשמוע מגושן, המילים סיפוריות וחד משמעיות שגורמות לכל אחד להתחבר לשיר, מה ששונה בשיר הוא הלחן, מעין סגנון מוזיקלי שפחות שמענו מגושן עד לשיר זה, דבר שגורם לנו להתעניין ולהסחף יותר לשיר עצמו ובנוסף גם להתרכז במילים ובלחן באופן עמוק יותר. החבילה היא לא פחות ממושלמת ומה שגושן מנסה להעביר לנו באמצעות השיר עובר אלינו בצורה מדהימה וישירה כמו שרק הוא מצליח. בנוסף לכך יש לציין שגם הביצוע לשיר טוב גם הוא.

אם תקשיבו טוב טוב למילות השיר תשימו לב שגושן מדבר על פרידה מסוימת, פרידה ממקום רועש למקום שקט. אז השיר לא מדבר על פרידה מאהבה אלא על פרידה ממקום. גושן החליט ביחד עם ארוסתו לעזוב את העיר הגדולה תל-אביב ולעבור למקום קטן ושקט יותר. השיר מבטא בצורה דיי מדהימה את הרגשות בעזיבת המקום הרועש לטובת השקט. השיר מצוין, אמיתי וסוחף ומוכיח לנו שמלבד שגושן הוא כותב ומלחין הוא גם זמר שיכול לצאת מהגבולות הרגילים שלו ומפתיע אותנו עם משהו חדש שלא שמענו ממנו עד כה. עם כזו פתיחה לאבלום רביעי אנחנו כבר לא יכולים לחכות לסינגלים הבאים ממנו.

 

תגיות
תגובות