סקאוטר: האם הולסי היא הדבר הבא במוזיקה?. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: האם הולסי היא הדבר הבא במוזיקה?

הזמרת שגרמה לכל תעשיית המוזיקה לעצור לרגע ולשאול את עצמם: מי זאת הזמרת עם השיער הכחול. אך האם הולסי היא באמת עתיד המוזיקה העולמית? יצאנו לבדוק

 

יום אחד להפתעתם של כל בן אדם בתעשיית המוזיקה הגיעה הזמרת בעלת הקול המיוחד והשיער הכחול אל ראש המכירות, היא עקפה את טיילור סוויפט ואד שירן ששלטו אז במצעדי ההורדות והפכה את השיר שלה "Hold Me Down" לשיר הנמכר ביותר בארצות הברית במשך שבוע שלם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמרת שהצליחה להפתיע את כולם היא הולסי האמרקיאית בת ה21, המוזיקה שלה מאופיינת כאלקטרו-פופ מהמשובחים ביותר. היא התחילה את הקריירה כאשר העלתה שירים מקוריים על הרשתות החברתיות, לאחר שהשירים הועברו לאלפי אנשים ברחבי האיטרנט חברת תקליטים גדולה בארצות הברית הרימה את הכפפה והחתימה את הולסי על חוזה מיוחד בו הובטח שאת כל השירים שיכנסו לאלבומה היא תיצור בעצמה, חוזה שהפתיע גם אותה. לאט לאט הפכה הולסי לתופעה איטרנטית נרחבת, עם עשרות אלפי מעריצים ומעריצות בכל רחבי העולם היא הפכה למלכת הטאמבלר העולמית.

הסינגל הראשון שהוציאה, "Ghost", אמנם לא הצליח להכניס אותה למיינסטרים אבל גרם לקהל שלה לגדול ומאז הקהל שלה לא מספיק לגדול. סוד ההצלחה של הזמרת בעלת השיער הכחול היא שהמטרה שלה מעולם לא הייתה להיכנס למיינסטרים אלא אך ורק ליצור מוזיקה טובה. כשהוציאה את המיני-אלבום הראשון שלה "Room 93" הוא נכנס ל200 האלבומים הנמכרים ונשאר שם במשך כמה שבועות וכל זאת ללא ניסיון ממשי להיכנס אל לב המיינסטרים לצד זמרות אלקטרו-פופ אחרות כמו מו ולורד.

 

המיני-אלבום שהוציאה היה טוב כל כך שכל אחד מהשירים שהעלתה אל ערוץ היוטיוב שלה קיבל במהרה מיליוני צפיות וכל זאת עוד לפני שהופיעה אי פעם בטלוויזיה וקידמה את האלבום שלה ברדיו. לאחר הצלחה ענקית כזאת חברת התקליטים שלה הבינה שאין ספק שהיא מאיימת להיות הדבר הבא במוזיקה והחלו לנסות לשים אותה בראש המצעדים, הם הוציאו מחדש את "Ghost" עם קליפ המופק היטב משעביר מסר מצויין והוציא את הולסי מהארון בתור ביסקסואלית, אך כל זה לא גרם לה להגיע אל המיינסטרים אלא רק גרם לתואר שלה בתור מלכת הרשת לממשי יותר.

שנה לאחר מכאן, בחודש השמיני של 2015, הוציאה הולסי את אלבום הבכורה שלה "Badlands" ומעריציה של הולסי הפתיעו את כל העולם והפכו את האלבום לאחד מהאלבומים הנמכרים ביותר בחודש אוגוסט ובכלל בשנת 2015. בנוסף לכך כל שיר שעלה ליוטיוב מאלבום זה קיבל מיליוני צפיות והטרנד הגדול ביותר בטוויטר בכל העולם היה על אלבומה החדש של הולסי. 

במהרה חברת התקליטים הרימו את הכפפה והוציאו את הסינגל "New Americana" ובעזרת קליפ מעולה שהפך לויראלי הסינגל הפך ללהיט ענק בכל רחבי העולם וגם כמובן בישראל. השיר הפך לאחד מהשירים המושמעים ביותר בתחנת הרדיו הפופלרית גלגלצ וגרם להולסי לצבור עוד ועוד קהל. בנוסף להוצאת הסינגל היא הצטרה לחברה הטוב שהוא במקרה אחד מהזמרים המצליחים ביותר בעולם בעשור האחרון, ג'סטין ביבר, אל השיר המעולה "The Feeling" מתוך אלבומו החדש של ג'סטין.

 

אז אמנם הולסי עדיין לא בלב המיינסטרים אבל זה ממש לא עוצר מלהיות אחת מהזמרות המדוברות ביותר בעולם בחודשים האחרונים. אנחנו מהמרים שהזמרת בעלת השיער הכחול לשעבר תגרום בקרוב לכל העולם לתאהב ותחדור היישר למצעדים בכל רחבי העולם, כי זה רק עניין של זמן עד שכולם יבינו שהיא אכן הדבר הבא במוזיקה העולמית. 

הסינגל הבא של הולסי
 
תגובות