דבר איתנו יותר: נתן גושן בהופעה חגיגית במועדון התאטרון. צילום: ספיר שלמה

דבר איתנו יותר: נתן גושן בהופעה חגיגית במועדון התאטרון

נתן גושן, האיש והכובע, שחרר בקיץ האחרון את אלבומו השלישי והמצוין - "דברי איתי יותר", אמש הוא חגג את יציאת האלבום בהופעה מיוחדת במועדון התיאטרון בה ביצע את מיטב שיריו מכל שלושת אלבומיו. אז מה חשבנו? ביקורת מופע

אחרי שני אלבומים שהגיעו למעמד של אלבום זהב על מכירת 20,00 עותקים, שחרר נתן גושן בקיץ האחרון את אלבומו השלישי והמצליח - "דברי איתי יותר", ולכבוד המאורע יצא גושן לסיבוב הופעות בכל רחבי הארץ. אמש (ה'), הוא חגג את יציאת האלבום במופע חשמלי מיוחד במועדון התיאטרון בו ביצע את מיטב שיריו מכל שלושת האלבומים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מועדון התיאטרון היה עמוס אמש בקהל המעריצים הרחב של נתן גושן. החל מבני נוער בגילאי 15-25 ועד לאנשים מבוגרים - כולם הגיעו לצפות בנתן גושן כובש את הבמה. האיש והכובע פרץ לחיינו אי שם בשנת 2010, החל את דרכו כשהלחין את הלהיט "קצת אחרת" לרוני דלומי וכתב את "עדיין ריק" ללירן דנינו ולאחר מכן עבר לקדמת הבמה ופרץ עם השיר "כל מה שיש לי" שזכה להצלחה היסטרית.

גושן עלה לבמה לתשואות הקהל והחל מיד לבצע את "זה שלנו", הסינגל האחרון שאמנם שוחרר לפני שבוע בלבד ולא נכלל באלבום אך כל הקהל ידע את מילותיו בע"פ והצטרף אל גושן בשירה. מיד לאחר מכן המשיך גושן עם השיר "מקום" שנכלל באלבום האחרון ואל "למרות הכל", שיר מתוך אלבומו השני. כשסיים התוודה גושן בפני הקהל עד כמה הוא מתרגש ושהעובדה שהמועדון מלא באנשים שבאו במיוחד בשבילו מרגשת אותו מאוד.

 

גושן המשיך אל השיר שאיתו פרץ לחיינו וסיפר שהוא חייב לו המון - "כל מה שיש לי", וכל הקהל שר יחד איתו לאורך השיר בהתרגשות רבה. השיר הסתיים ומיד אחריו הגיעו "דקה משיגעון" ו"גבולות היגיון". האנרגיות החלו לעלות וגושן החל לבצע את "Thinking About It", סינגל באנגלית מתוך אלבומו האחרון שהצליח להקפיץ את הקהל והרקיד את כולם ללא יוצא מן הכלל. לאחר שנרגע הקהל מהאנרגיות והריקודים, עבר גושן לבצע שיר שקט שאמנם שייך בביצועו ללירן דנינו שגם נכח בקהל, אך גושן אחראי על המילים והלחן, וזהו כמובן "עדיין ריק".

 

כהקדמה לשיר הבא, סיפר גושן על אביו שנפטר לפני 8 שנים ועל כמה שהשיר מחבר אותו אליו וביצע את "יודע" המרגש והמשיך עם "ילדי שלי", מתוך האלבום האחרון. גושן חזר לאנגלית לשיר נוסף - הפעם היתה זו גרסת קאבר ללהיט "Powerful" של מייג'ור לייזר ואלי גולדינג, לאחר מכן חזר גושן לעברית וביצע את "אל תשכחי לחזור", שיר נוסף מהאלבום האחרון.

רגע לפני הסיום והיציאה להדרן, אמר גושן שאין לו זמן להודות לכל האנשים העומדים מאחוריו באופן אישי כי פשוט יש כל-כך הרבה כאלה והודה לכולם כמכלול וסיפר שזה ממש לא מובן מאליו מבחינתו, ואז ביצע את הסינגל הראשון ששוחרר מהאלבום השלישי, "סערה" והמשיך עם "מה אני בלעדיך" וכמובן אל אחד מהלהיטים הכי גדולים שלו - "עוד".

הקהל שר איתו בהתלהבות בכל השירים. נתן גושן
הקהל שר איתו בהתלהבות את כל השירים. נתן גושן כובש את הבמה © צילום: ספיר שלמה

אחרי הדרן קצר במיוחד, חזר גושן אל הבמה לביצוע שלושה שירים אחרונים בהחלט. הוא החל עם "נושבת באויר" שריגש את הקהל ששר יחד איתו מילה במילה והמשיך אל להיט נוסף של גושן - "מה אם נתנשק" שגם בו הקהל שר ללא הפסקה יחד עם גושן. לסיום, איך אפשר בלעדיו - גושן ביצע את שיר הנושא של אלבומו השלישי - "דברי איתי יותר" שהקפיץ את הקהל וחתם את ההופעה בצורה הכי טובה שניתן והשאיר לכולנו רצון לשמוע עוד ועוד ממנו.

 

אפשר לסכם את ההופעה כמצוינת. גושן מחובר לקהל שלו ואוהב אותו לא פחות משאנחנו אוהבים אותו. הקהל שר את כל השירים בע"פ וגושן דאג לתת לקהל לשיר כמעט בכל אחד מהשירים, דבר שאינו מובן מאליו בכלל. העבודה על המופע ככל הנראה היתה קשה אך השתלמה - סדר השירים היה נכון וגם הבחירה אילו שירים מתוך שיריו לבצע על הבמה, התאורה היתה מדהימה והאוירה שמילאה את מועדון התיאטרון היתה מעולה. נקודת זכות נוספת היא שגושן ביצע על הבמה כ-20 שירים, מספר מכובד מאוד שבהחלט הותיר סיפוק לכל אלו שבאו לשמוע ולחגוג יחד איתו.

ציון בסולם פרוגי: 10 מתוך 10

 

 

 
תגובות