פופי וממכר: האולטראס והקומה התשיעית בסינגל משותף. צילום: תומר יעקובסון

פופי וממכר: האולטראס והקומה התשיעית בסינגל משותף

בנפרד הן שתי להקות טובות במיוחד עם שירים ממכרים, אז מה קורה כשהן מתחברות לסינגל משותף? האם הוא טוב כמו הסינגלים הרגילים שלהם? האזינו

 

להקת האולטארס היא אחת הלהקות שהפכו ליותר מוכרות לאחרונה עם שירים מצליחים כמו: "בוקר טוב", "כבודקה"  ועוד, כאשר סגנונם הוא פופי שמתאים בדיוק לבני נוער שהם גם קהל היעד של להקה. לעומת להקת "הקומה התשיעית" - היא להקת רוק די חדשה שלאחרונה הוציאה את הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה שלהם "חצי ירח", אחת הלהקות היותר מענינות פה. היום (ג'), הוציאו שתי הלהקות שיר משותף "תלויה באוויר" והוכיחו לנו שרוק ופופ הם ממש לא הפכים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את "תלויה באוויר" כתבו והלחינו חברי שתי הלהקות יחד, על ההפקה המוזיקלית הופקד ניצן קייקוב. הסינגל החדש הוא שילוב מיוחד למדי של שתי להקות שונות אחת מהשניה אך יכולות להתחבר, ואף להתחבר בצורה די טובה. השיר קצבי ופופי שגורם להתמכר אליו די מהר. בנוסף, בשיר יש מקום לשני הסגנונות וכך יש מקום מרכזי לשתי הלהקות. הביצוע טוב גם הוא והעובדה הזו הופכת את השיר לטוב עוד יותר.

חברי הקומה התשיעית
חברי הקומה התשיעית © צילום: תומר יעקובסון

סך הכל, מדובר בשיר טוב בעל אמת מסוימת וקצב טוב, החיבור של הלהקות הוא אמנם די מפתיע אך התוצאה הסופית של השילוב היא מהטובות שראינו פה לאחרונה. את האולטראס אנחנו מכירים זמן לא קטן, לעומתם להקת הקומה התשיעית היא חדשה בתחום והשילוב יכול לתת להם עוד מקום לא קטן בתעשיית המוזיקה בארץ.

 

תגובות