יובל דיין מתחדשת בסינגל שלישי לקראת האלבום החדש. צילום: זוהר רון

יובל דיין מתחדשת בסינגל שלישי לקראת האלבום החדש

בחודש הקרוב עתידה לשחרר יובל דיין את אלבומה השני. הבוקר, יחד עם יום האישה הבינלאומי, היא משחררת את הסינגל השלישי מתוכו - "בדיוק כמו הירח". האזינו

 

הגברת והתלתלים, יובל דיין, עומלת במרץ בימים אלה על אלבומה השני במספר. הבוקר, בעיוי מושלם של יום האישה אשר חל היום, היא משחררת סינגל שלישי מתוכו - "בדיוק כמו הירח".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי שאלבום הבכורה שלה זכה להצלחה רבה וכלל להיטים רבים כדוגמת "לאסוף", "עד שתחזור", "אל תאמר" ועוד רבים, החלה יובל דיין לעבוד במרץ על אלבומה השני. היא שירתה בלהקה צבאית, השתחררה רק לא מזמן ובמהלך החודש הקרוב היא כבר עתידה לשחרר את האלבום החדש ממנו כבר שוחררו "ליבי ער" ו"בשעה טובה" שמושמעים בתחנות הרדיו השונות ללא הפסקה.

הבוקר, בעיתוי מושלם יחד עם יום האישה הבינלאומי, משחררת דיין את הסינגל השלישי מתוך האלבום החדש - "בדיוק כמו הירח". את השיר החדש כתבה והלחינה דיין בעצמה ועל ההפקה המוזיקלית היה אחראי גלעד שמואלי. דיין שרה בו על הגבר שלה, מעין שיר הערצה בעזרת המטאפורה של הירח. היא משבחת אותו, מודה לו ומרגיעה אותו. דיין מצליחה לשבות בקסם האישי דרך קולה המיוחד שנשבר ברגעים הנכונים ומוסיף סלסולים מרתקים לכל שיר שלה במקומות המתאימים לכך, וזה בהחלט תענוג לאוזן.

 

תגובות