מכים שנית: בן אל תבורי וסטטיק בסינגל נוסף!. צילום: משה נחומוביץ

מכים שנית: בן אל תבורי וסטטיק בסינגל נוסף!

אחרי שכבשו את כל המדינה עם הלהיט "ברבי", בן אל תבורי וסטטיק מוצאים סינגל חדש מלווה בקליפ מדהים, היישר מהאלבום החדש והמתקרב. קבלו אותם "על כביש החוף"

 

את הצמד סטטיק ובן אל תבורי אין אחד שלא מכיר. אחרי ששחררו להיטים רבים, משחררים היום השניים סינגל חדש - "על כביש החוף".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הצמד הכולל את בן אל תבורי ואת לירז רוסו המכונה סטטיק. השניים הצליחו לכבוש את המדינה כולה בעזרת שני שירים בלבד, שכבשו את כולנו. אנחנו כמובן מדברים על השירים "ברבי" ו"דובי גל" שלא הצליחו לדלג על שום מסיבה בזמן האחרון. היום, אחרי שזכו להצלחה כלכך אדירה והגיעו למעל 13 מיליון צפיות ביוטיוב, הם משחררים את השיר החדש שעתיד להיכלל באלבום המשותף של השניים, אליו אחנו כבר לא יכולים לחכות.

הסיגנל החדש נקרא "על כביש החוף", וכמו שאופייני לצמד - השיר קיצבי וקופצני עם מוזיקה טובה וקליטה. השיר מדבר על משהו שכולנו עושים ביום יום שהוא נסיעה על כביש החוף, ממש כמו שם השיר. שוב הצמד המדהים הזה מצליחים להזכיר לנו למה אנחנו כל כך אוהבים אותם ומראים לנו איך עושים את זה הכי טוב! בנוסף לסינגל האדיר, יצא בנוסף גם קליפ שמתאים בדיוק לקצב, למילים ולמניגנה של השיר שמצליח להשלים לנו את חווית השמיעה למושלמת. ללא ספק סטטיק ובן אל תבורי יודעים את העבודה, ולנו רק נותר לחכות לאלבום השלם.

תגובות