פרויקט חשוב בהדסטארט: קליפ להעלאת המודעות לדיכאון. צילום מסך מיוטיוב

פרויקט חשוב בהדסטארט: קליפ להעלאת המודעות לדיכאון

באתר הדסטארט רץ בימים האחרונים פרויקט מוזיקלי חשוב שמטרתו להעלות את המודעות לדיכאון. איך זה יקרה ומה עלינו לעשות? כל הפרטים

כבר כמה שנים שאתר "הדסטארט" משמש אמנים שונים בתחומים רבים בכדי לגייס כספים לפרויקטים השונים שלהם. בעולם המוזיקה נתקלנו ב"הדסטארט" בעיקר לצרכי אסיפת כספים לאלבום בכורה, אך הפעם מדובר בדבר שונה לחלוטין. הזמרת אורית נהרי החליטה לתעל את האתר למטרה נעלה ולגייס כסף לצרכי הכנת קליפ שיתרום להעלאת המודעות לדיכאון באמצעות השיר שלה, "גלי ייסורים", ובאמצעות עמותת ער"ן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר "גלי ייסורים" כתבה נהרי כשהיתה שרויה בדיכאון עמוק בעצמה, ומתוך כך היא החליטה לגייס את עצמה ולהזמין את כולם להצטרף אליה. אלבומה הראשון של נהרי אשר כלל את שיריה "זמן מרפה" ו"גלי ייסורים" המדובר, זכה להצלחה וכלל בו סגנונות מוזיקליים רבים, החל ממוזיקה ישראלית ישנה, דרך הניינטיז ועד לרוק, אשר מעל לכולם בלט קולה הנשי והמיוחד של נהרי.

צפו בנהרי מסבירה אודות הפרויקט
 

הפרויקט המיוחד הזה נוצר כחלק משיתוף הפעולה של אורית עם עמותת ער"ן (עזרה ראשונה נפשית). העמותה פועלת למתן סיוע נפשי ראשוני בכל התחומים וזמינה 24 שעות ביממה לקהל הפתוח. את הקליפ ייצור ערן פז יחד עם נהרי, זאת לאחר שהקליפ הראשון אותו יצרו השניים יחד זכה להצלחה אדירה ואף היה מועמד לפרסים בתחרויות שונות. בקליפ עתידה להשתתף גם אמנית טיסו שתהפוך אותו לאמנותי ומרגש עוד יותר. התרומות לפרויקט נערכות באתר הדסטארט בו מוצעות לתורמים הצעות רבות כנגד תרומתם כגון אלבומים של אורית ושיעורי פיתוח קול.

תגובות