צוות לעניין: ליאור נרקיס ורותם כהן בדואט מפתיע. צילום: לורן בנג'מין

צוות לעניין: ליאור נרקיס ורותם כהן בדואט מפתיע

שניים מהשמות הגדולים במוזיקה הים תיכונית בישראל, ליאור נרקיס ורותם כהן, משחררים היום סינגל משותף - "אם רק אפשר". מה חשבנו עליו?

 

את ליאור נרקיס ורותם כהן אנחנו ללא ספק אוהבים בנפרד, לשניהם יש המון סינגלים שהצליחו לכבוש את כולנו ושלגמרי גרמו לנו להתאהב בהם. היום הם משחררים דואט חדש ומפתיע במיוחד - "אם רק אפשר".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ליאור נרקיס שאותו אנחנו מכירים כבר לא מעט זמן הוא אחד הזמרים היותר מצליחים בתעשייה, עם 15 אלבומים מצליחים ואינסוף סינגלים ממכרים כדוגמת "שגעת", "ילד" ו"ריחות של אלכוהול". רותם כהן, שבו התאהבנו ממש מהר, פרץ בשנתיים האחרונות וכבר הגיע לפסגת המוזיקה הישראלית עם להיטים רבים כמו "אל העולם שלך" ו"אקוט שרי" הכלולים בשני אלבומיו הראשונים שכבר יצאו.

הסינגל החדש נקרא "אם רק אפשר", בלדת אהבה רומנטית, עם מוזיקה נעימה שעושה לנו טוב באוזן. שילוב הקולות של כהן ונרקיס הוא לגמרי אחד השילובים הטובים ששמנו לאחרונה במוזיקה הישראלית. השיר משלב בין מילים נוגעות למוזיקה מרגשת שמצליחים להתחבר בצורה מעולה לשילוב הקולות המדהים הזה. אך ההרמוניה ושילוב עם המוזיקה די נהרסים כשאר השניים שירים יחד, חילוף הסולאים בין השניים הצליח לרגש אותנו אך חיבור בין שני הקולות לא כל כך הצליח. הסינגל נכתב על ידי כהן והולחן על ידי נרקיס וכהן יחד. אין ספק שהמילים והלחן מתחברים בצורה מעולה, ויוצרים שיר שמסתמן כלהיט, אך שילוב הקולות שלהם לא כלכך הצליח, וחבל.

תגובות