אהבה באוויר? אלי גולדינג מדברת על הזוגיות עם אד שירן . צילום: gettyimages

אהבה באוויר? אלי גולדינג מדברת על הזוגיות עם אד שירן

במשך השנתיים האחרונות עשרות שמועות על רומן בין הזמר אד שירן והזמרת אלי גולדינג עלו לכותרות. לראשונה אלי גולדינג עונה לשאלה שכולנו רצינו לשמוע, האם כרגע הוכתר הזוג הבריטי המלכותי החדש? כל הפרטים בכתבה

השמועות על זוגיות בין הזמרת אלי גולדינג שאחראית ללהיט הענק "Love Me Like You Do" ובין הזמר הבריטי המצליח אד שירן הם ללא ספק אחד מהשמועות הנפוצות ביותר בממלכה הבריטית בשנה האחרונה. אך האם מדובר על זוג או רק על ידידות בין אמנים?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלי ואד הם חברים כבר המון זמן, הם נצפו אוחזים ידיים בפומבי, השמועות גם אומרות שהם כתבו שירים אחד על השנייה, כמו לדוגמא השיר של אד "Don’t"  נכתב כביכול על אלי. או גם השיר המצליח של אלי "On My Mind" שלפי השמועות נכתב על אד. אבל עד עכשיו השניים לא אישרו או הכחישו את הדבר, ועכשיו אלי שמה סוף לשמועות שרצות בזמן האחרון, וחושפת הכול בראיון למגזין "Seventeen".

נכתב על אד?
 

"אנחנו מכירים אחד את השנייה כבר כמה שנים. ואני חושבת שהוא בחור נחמד, וגאון מוזיקלי. נפגשנו כמה פעמים ויצאנו לבלות, אבל זה שיצאנו לא בהכרח אומר שאנחנו ביחד. לא היינו מעולם במערכת יחסים, והשיר שלי הוא לא עליו". מאוכזבים? גם אנחנו. אבל תסתכלו על הצד החיובי, לפחות אנחנו יכולים לקוות לשיתוף פעולה מוזיקלי. 

תגובות