מה קורה כשמחברים את כל הלהיטים של אייל גולן לקליפ אחד?. צילום מסך מיוטיוב

מה קורה כשמחברים את כל הלהיטים של אייל גולן לקליפ אחד?

צמד המוזיקאים עמית עמוס ויהונתן אבידני לקחו על עצמם משימה מאתגרת במיוחד - לחבר את מיטב להיטיו של אייל גולן למאשאפ אחד. צפו בתוצאה המדהימה

 

הנה זה כאן!משאפ אייל גולן, 37 להיטים ב4 דק.צפו בHD, מקווים שתהנו ♥יוטיוב:...

‎Posted by Yehonatan ஜ Avidani on‎ יום שלישי 15 מרץ 2016

השירים של אייל גולן מוכרים בנפרד כמעט לכל אחד מאיתנו, אבל מה קורה כשמחברים אותך למאשאפ אחד כובש ומנצח? את התוצאה המפתיעה מאוד העלו אתמול לרשת צמד המוזיקאים עמית עמוס ויהונתן אבידני.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עמית עמוס ויהונתן אבידני, צמד מוזיקאים שכובשים את הרשת עם קאברים מיוחדים ומאשאפים ממכרים. את עמית הכרנו לראשונה כשהתמודדה ב"The Voice ישראל" ואת יהונתן עצמו לא ממש הכרנו לפני כן אלא יותר את אחיו, עילי, שהתמודד בעבר ב"בית ספר למוסיקה". בעבר הספיקו השניים כבר להעלות מאשאפ מיוחד עם שירי חנוכה, מאשאפ להיטים ממכר, קאבר בסגנון רגאיי לשירו של עומר אדם "אחרי כל השנים" וגם קאבר מיוחד ל"Hello".

אתמול כאמור הם העלו לרשת מאשאפ נוסף וממכר, בו חיברו בין עשרות שיריו של אחד מהזמרים המוכרים ביותר בישראל - אייל גולן. במאשאפ ניתן למצוא בין היתר את הלהיטים "כשאת איתו, "מתפלל", "זה אני", "בסוף כל יום", "ימים יגידו", "חולה על כדורגל", "אם יש גן עדן", "מלאת אהבה", "לוחמת" ועוד המון. העיבוד וההפקה המוזיקלית נעשו ע"י יהונתן ועל השירה אחראים שניהם יחד. השילוב בין השניים הוכח כנהדר עוד בביצועיהם הקודמים ולנו רק נותר לקוות שעוד נשמע מצמד המוכשרים האלה עוד הרבה.

 
תגובות