רועי סנדלר בא לעשות בלאגן עם סינגל חדש ומקפיץ. צילום: אוהד שגב ומיקה גורוביץ ל-Seguro Productions

רועי סנדלר בא לעשות בלאגן עם סינגל חדש ומקפיץ

אחרי אלבום ראשון ושירים מוצלחים במיוחד רועי סנדלר הצעיר מוציא סינגל נוסף - "בלאגן" בו הוא מארח את הזמר הבינלאומי MARIO. האזינו

 

אפשר לומר שבעולם של היום אנחנו נחשפים להרבה זמרים צעירים שעוד לא עברו את גיל העשרים בחייהם. הם מקסימים אותנו באופי הצעיר שלהם וגורמים לנו לאהוב אותם בגלל הסגנון והשירים הטובים שמתנגנים לנו בראש כמעט בכל יום. רועי סנדלר הוא אחד מן הבולטים שבהם ואין ספק שהוא עושה את זה מצוין. כזכור סנדלר התגלה בתוכנית "פושרז" ובזמן קצר החל להוציא שירים בזה אחר זה כמו "תתחילי להתעורר" "לאן שתלכי" . עכשיו, אחרי אלבום ראשון ולא מעט רעש תקשורתי סנדלר ממשיך לגוון ולהפתיע ומוציא סינגל נוסף בשם "בלאגן".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"יאללה בלאגן" זהו צרוף המילים שתמיד נחמד לשמוע כשיש מוזיקה טובה. הסינגל החדש של רועי סנדלר הוא בדיוק מה שצריך במקום זוג המילים הללו. השיר החדש, "בלאגן", משלב מוזיקה מקפיצה שקשה להישאר אדישים אליה, הוא מלא באנרגיות טובות וקליט במיוחד. את הסינגל הקצבי כתב לא אחר מאשר אלון דה לוקו ועל ההפקה המוזיקלית אחראי ניר לזר יחד עם דה לוקו. בשיר מארח סנדלר את הזמר הבינלאומי MARIO שמכניס קצב לטיני וממכר במיוחד שמוסיף רבות לשיר.

לשיר מצורף קליפ מושקע שבהחלט נותן לו את הייחודיות שלו, הוא צבעוני במיוחד ואפשר לומר שעושה לנו סדר בכל הבלאגן. אין ספק שרועי סנדלר מראה כמה אומנים צעירים חשובים ונותנים גוון אחר למוזיקה. הוא מוכיח שהוא כאן כדי להישאר לעוד הרבה שנים עם מוזיקה טובה וממכרת. אנחנו כבר מצפים להמשך.

 

 

 

תגובות