מייגן טריינור אומרת לא עם סינגל חדש! . צילום מסך מיוטיוב

מייגן טריינור אומרת לא עם סינגל חדש!

זוכת הגראמי הטרייה, מייגן טריינור חוזרת עם סינגל חדש מתוך אלבומה השני והמצופה אשר צפוי לראות אור ממש בקרוב ומצליחה להתעלות על כל הסינגלים הקודמים שלה. כל הפרטים על ההתמכרות הבאה שלכם

כשמייגן טריינור פרצה לחיינו בקיץ 2014 עם הלהיט הענק "All About That Bass" אף אחד לא האמין שהיא כאן כדי להישאר ורבים מיהרו לתייג אותה כזמרת של להיט אחד. אך מייגן לא הסתפקה בכך והמשיכה להנפיק להיט אחר להיט מתוך אלבום הבכורה שלה "Title" שייצא בינואר בשנה שעברה וזכה להצלחה ענקית ואף זכה בפרס People's Choice Awards על האלבום המועדף ביותר לשנת 2015.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כעת, טריינור חוזרת כשהיא חדורת מוטיבציה יותר מתמיד להפוך לכוכבת פופ מהשורה הראשונה ואת זה היא תנסה לעשות בעזרת הסינגל החדש "No" אותו היא הגדירה כלהיט אורבני להעצמה נשית. הסינגל מזכיר מעט את הסאונד שאפיין את הפופ בתחילת שנות האלפיים ולחלוטין נשמע כמו שיר שבריטני ספירס הייתה מקליטה בשנים אלו, במובן החיובי של השוואה. ללא כל שמץ של ספק, מייגן התעלתה על כל ששמענו ממנה עד כה ונכון להיום "NO" הוא אחד מהשירים הטובים ביותר ששוחררו השנה וכנראה שאנחנו לא היחידים שחושבים כך כי בשבוע האחרון השיר הפך לאחד מהשירים הנמכרים ביותר בעולם והמושמעים ביותר ברדיו ברחבי העולם. אל השיר נלווה קליפ שקיבל לא מעט ביקורות מאוכזבות בעקבות התוכן המעט מיני שבתוכו.

 

"Title" אלבום הבכורה של הזמרת כבש ביציאתו את המקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי ונכון להיום נמכר ביותר ממיליון עותקים רק באמריקה. מלבד הלהיט "All About That Bass" יצאו מתוך אלבום שלושה סינגלים נוספים "Lips Are Movin'" ,"Dear Future husband" והאחרון שבניהם "Like I'm Gonna Lose You", שלושתם הפכו אף הם ללהיטים גדולים ברחבי העולם והפכו את מייגן לאחת מהזמרות המבטיחות ביותר בעולם הפופ.

תגובות