סדר בשירים: נתן גושן עונה על שאלון הפסח שלנו!. צילום: אבי נישניבר

סדר בשירים: נתן גושן עונה על שאלון הפסח שלנו!

נתן גושן מגיע אלינו בכדי לענות על שאלון הפסח המיוחד שלנו - "סדר בשירים". אז מהו שיר החג האהוב עליו ומה התפקיד שלו בליל הסדר? קבלו את התשובות שלו

רגע אחרי ליל הסדר והמצות, תפסנו את הזמרים האהובים בישראל לשאלון מיוחד לכבוד פסח. בכל יום במהלך חול המועד נברר עם אמן אחר מהו שיר הפסח האהוב עליו, איך הוא יבלה את הפסח הקרוב, מהו המנהג הייחודי למשפחה שלהם ועוד שאלות רבות שתמיד רצינו לשאול. והיום - קבלו את התשובות של נתן גושן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

מה התפקיד שלך בליל הסדר? אחראי על השירים?

"האמת שאני אחראי לעשות את מה שבת הזוג שלי מבקשת ממני כשזה בבית וככשאנחנו הולכים לאמא אז אני אחראי לעשות מה שאמא לי מבקשת ממני, בעצם אני יותר משרת".

איך תבלה את פסח הקרוב?

"עם כל המשפחה".

© צילום: ספיר שלמה

מה אתה הכי אוהב בחג בפסח?

"האמת, בעיקר את הצד הרוחני של העניין, לנסות לחשוב איך אני יכול להתחדש ואיך אני יכול לצאת מהעבדויות שלי, זה מה שצריך לעשות בכל השנה אבל פסח הוא סוג של תזכורת. אני אוהב גם את המשפחה וכל מה שמלווה בזה".

בניקיונות – שר שירים או שם ברקע?

"שם שירים ברקע, בטח ששם שירים."

אתה מהכותבים למגירה? יש שירים שנשארו שם עד היום?

"לכל אלבום שיוצא יש אלבום שנגנז, אז תמיד יש שירים שהם במגירה, אני חושב שלכל אחד יש את הזמן והמקום שלו, אז זה בסדר. מכל גיל יש שירים כאלה."

 

איזה משירי החג אתה הכי אוהב?

"האמת שקשה לבחור אבל אני חושב שאולי השנה נתחיל לגוון ולהוסיף דברים לא רק של החג, נהפוך את זה לערב שירה בציבור, קצת עומר אדם וכל מיני דברים".

 אם היית יכול להוסיף עוד שיר לליל הסדר, איזה שיר זה היה?

"לא יודע, זה משהו שצריך לחשוב עליו ברצינות, אבל נראה לי שמשהו קצבי. אני כולי בדרמות גם ככה כל הזמן עם כל הבלדות האלו, אז הייתי מכניס משהו שמח".

© צילום מסך מהאינסטגרם

יש איזשהו מנהג שהמשפחה שלך עושה כל שנה והוא שונה משל שאר המשפחות?

"מה ששונה מכל המשפחות זה שאנחנו מפוזרים, פעם אחת עושים פה ופעם אחת עושים שם, אין לנו איזה סדר מסוים. כל שנה משתדלים כל פעם להיות במקום אחר ולעשות עם כולם, אנחנו משפחה מאוד גדולה."

את מי היית שמח לצרף לשולחן הסדר?

"האמת שיש לי חבר שקוראים לו תומר, והוא בחו"ל בעבודה כבר הרבה זמן, אז הייתי רוצה שהוא יבוא קצת להיות איתנו בליל הסדר".

לכל השאלונים של "סדר בשירים" - לחצו כאן!

תגובות