יום הזיכרון לשואה ולגבורה: ביצוע מרגש של עוזיה צדוק. צילום מסך מיוטיוב

יום הזיכרון לשואה ולגבורה: ביצוע מרגש של עוזיה צדוק

עוזיה צדוק ולהקת "עמך" המורכבת מניצולי שואה בבחידוש לשיר "כשתגדל" של יהודה פוליקר, כל הפרטים על הפרויקט המיוחד והביצוע המרגש

"כשתגדל" הוא אמנם שיר די ישן של הזמר יהודה פוליקר, שיר שנכתב על ניצולי השואה ונרצחי השואה. פוליקר כידוע גדל עם הורים ניצולי שואה ולכן מספר המון בשיריו את סיפרי השואה ועל דור השואה. השבוע יצא פרויקט מיוחד למען ניצולי השואה בשיתוף "הקרן לידידות", השחקנית מיה דגן והרב יחיאל אקשטיין. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

את הביצוע החדש לשיר "כשתגדל" שר עוזיה צדוק (בית ספר למוזיקה) בצורה מעוררת צמרמורת, יחד איתו שרים ואף משתתפים בקליפ מקהלת "עמך" אשר מורכבת מניצולי שואה. הפרויקט הוא בעצם פרויקט למען ניצולי השואה ותרומות להם (כידוע לצערנו הרב חיים בישראל כיום ניצולים רבים מתחת לקו העוני). מעבר לעובדה שהפרויקט מיוחד ומבורך הוא גם נותן לנו לראות את הניצולים מעוד נקודות. בנוסף לשביצוע יש קליפ בו משתתפים המקהלה ואף מראים תמונות שלהם או של קרוביהם בתקופת השואה, דבר מעצים ומשפעותי עוד יותר.

 

הביצוע של עוזיה מרגש ונוגע ללב וסביר להניח שאין מישהו שלא הזיל דמעה כששמע וראה את הקליפ. והפרויקט מבורך, וזוהי דרך מיוחדת ומרגשת לזכור את השואה וגם לעזור לניצולים.

לגיוס תרומות למען ניצולי שואה נזקקים חייגו: 6748*

 

תגובות