רק לא זה: האם הופעתה של ביונסה בארץ בסכנה?. צילום: gettyimages

רק לא זה: האם הופעתה של ביונסה בארץ בסכנה?

כנראה גם לא בסיבוב הזה: אחרי שכל הארץ געשה בעקבות דיווחים ושמועות על בואה של ביונסה לשתי הופעות בפארק הירקון, נדמה כעת כי הביקור הכל כך מיוחל הזה בסכנת ביטול. כל הפרטים על המופע שנמצא בסימן שאלה, האלבום החדש והסינגל שעורר סערה

כל מי שהיה בארץ לפני כחודשיים בערך לא היה יכול להתחמק מהדיווחים המרעישים בתקשורת וברשתות החברתיות על בואה של מלכת הפופ הבלתי מעורערת- ביונסה, לביקור בארץ. הביקור היה עתיד לכלול שתי הופעות ענק בפארק הירקון כחלק מסיבוב ההופעות החדש שלה- "The Formation world Tour".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

 

אחד מהדברים שעוררו את הדיווחים הייתה כתובת האינטרנט: http://beyonce.co.il/ שכביכול נרכשה על ידי הפקת המופע בישראל, ומופיעה בה עד היום תמונה של ביונסה. בנוסף לכך, הופיעה באתר הרשמי של ביונסה הודעה לפיה אכן תתקיים הופעה בתל אביב, אך הודעה זו הוסרה לאחר זמן קצר. ההופעות בארץ תוכננו להתקיים בתאריכים ה-3/8 וה- 4/8, בקיץ הקרוב. אך כעת התגלה לנו כי לביונסה נקבעה הופעה ב- 3/8, בכלל בברצלונה. מה שאומר שבתאריך הזה בטוח שלא תתקיים הופעה בישראל. 

© צילום: gettyimages

סיבוב ההופעות שהיה אמור להגיע גם לישראל בא לקדם את אלבומה החדש והשישי במספר- "Lemonade", שיצא בשבוע שעבר וכבש במהרה את המצעדים והמעריצים. האלבום כולל כ- 12 שירים, בהם משתפת ביונסה פעולה בין היתר עם קנדריק למאר, ג'ק וויט, ג'יימס בלייק, ו- The weekend. האלבום שוחרר יחד עם סרט באורך שעה, שמספר בצורה ויזואלית את הסיפור מאחורי האלבום. משמיעה ראשונה של האלבום, מדובר בהחלט באלבום מפתיע, ולא אופייני לסגנון של ביונסה עד כה. אך עם זאת יש בו משהו מרענן, והוא עשוי בצורה עדכנית ומוצלחת. אפילו אדל החמיאה לביונסה על האלבום, וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה ביממה האחרונה: "אני לא באיחור, פשוט הייתי חסרת מילים. ביונסה היא האדם הכי מעורר השראה שהיה לי את העונג לסגוד לו. מעריכה אותך כל כך! תודה לאל על ביונסה!".

לפי דיווחים שונים ברשתות החברתיות נבדק כעת על ידי המפיקים תאריך אחר בקיץ הקרוב. בכל מקרה, נראה לנו תמוה ביותר שהקיץ מתקרב בצעדי ענק, ותאריך להופעה כלל עוד לא נמצא. בשבוע האחרון, התקיימה ההופעה הראשונה בסיבוב במיאמי שבארצות הברית. ההופעה נראית מהפנטת ובלתי נשכחת, לנו נותר רק לקוות שהבלתי יאומן אכן יתרחש, וביונסה תבקר בקיץ הקרוב בארץ הקודש.

 

אתמול שחררה ביונסה סינגל ראשון מהאלבום בשם- "Sorry", מדובר בשיר היפ–הופ מעולה, שעוסק, איך לא, במערכת היחסים עם ג'יי זי. השיר כבר הספיק לעורר סערה כיוון שכלל את המשפט: "He better call Becky with the good hair" (תרגום: כדאי לו לקרוא לבקי עם השיער היפה). במשפט הזה ביונסה בעצם אומרת לג'יי זי לקרוא לאישה שאיתה כביכול בגד בה. הרשת החלה לגעוש בחיפושים אחר האישה המדוברת, בין השמות שהועלו הייתה הזמרת ריטה אורה, ומעצבת האופנה רייצ'ל רוי. שתיהן הכחישו את הטענות. אכן סיפור מעניין מתחבא מאחורי הטקסט של הסינגל הזה, שבהחלט יעורר עניין רב.

תגובות