דודו אהרון מציג את המנון מצעד הגאווה: "קצפת עם תות". צילום: דניאל חנית

דודו אהרון מציג את המנון מצעד הגאווה: "קצפת עם תות"

הכינו את הצבעים לקראת חגיגות הגאווה המתקרבות. עד שהן מגיעות, דודו אהרון וכוכבת הרשת תותית מגיעים לחמם אותנו עם ההמנון הרשמי של השנה - "קצפת עם תות"

השנה כמו בכל שנה לרגל חגיגות הגאווה "אוויטה" יוצא שיר המנון הגאווה הרשמי, הפעם בין כול הצבעוניות מי שישיר את ההמנון היה לא אחר מאשר דודו אהרון יחד שתי מלכות, שני חזן ומלכת הרשת "תותית". אז האם מדובר בלהיט הבא? תחליטו אתם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמדי שנה, מקימי בר ה"אוויטה" משיקים המנון גאווה ייחודי שמצליח לסחוף רבים ולהפוך ללהיט. הם הצליחו לגייס אמנים רבים כמו עומר אדם עם השיר ״תל אביב״ ושרית חדד עם השיר ״קרקס״ שהצליחו להקפיץ מדינה שלמה. בשנה שעברה מי שהצליחה להפוך למלכה אמיתית הייתה עדן בן זקן בשיר שלה ״מלכת השושנים״ שזכה למיליוני צפיות והצלחה רבה. השנה המנון הגאווה מנסה לעשות זאת בשנית עם זמר מזרחי נוסף - דודו אהרון. שמו של השיר הוא ״קצפת עם תות״ והוא לקראת הנושא של מצעד הגאווה השנה - נשים מהקהילה הגאה.  

 

"קצפת עם תות" הוא מבין השירים הראשונים מסוגו שעוסקים באהבה בין אישה לאישה. השיר שכתבו דולב רם ופן חזות והפיק שי רוקח מראה צד נשי מהקהילה הגאה ושילובים פחות מוכרים. השיר החדש קצבי במיוחד ומראה יחס שונה כלפי החברה, דודו אהרון מצליח לשלב את קולו במנגינה הטרופית-תל אביבית המתחלפת והוא הופך את השיר למקפיץ ומלא בשמחה. השיר החדש צולם במקומות רבים בתל אביב והוא מראה את האווירה התל אביבית ואת החופשיות. הוא צבעוני, ישראלי ומשלב גם גוון ברזילי. במהלך הקליפ דודו מתאהב בשני חזן, מלכת היופי במיל' כשלצידם מנסה להפריע תותית, דמותה של גיתית פישר. בסוף הקליפ דודו זוכה להפתיע מצד אהובתו, הסוף מתנגן ונגמר בנסיעה על אופנוע. השיר החדש של מצעד הגאווה בהחלט העביר מסר אחר. הבחירה בדודו אהרון לשיר את השיר מצליחה לעלות את הרף ולמכר פעם נוספת והשיר בהחלט יכול להסתמן כלהיט הבא.

תגובות