מחווה לשנות ה-70: עידן עמדי פוגש את האנדלוסית. צילום: ספיר שלמה

מחווה לשנות ה-70: עידן עמדי פוגש את האנדלוסית

הזמר המוכשר והרגיש - עידן עמדי, כובש יעד נוסף בקריירה והפעם במופע מחווה מיוחד לשנות ה- 70, אז מה יהיה שם ומתי זה קורה? כל הפרטים

את הזמר עידן עמדי פגשנו לראשונה בעונה השמינית של "כוכב נולד", שם הגיע כילד תמים שעדיין לא יודע לאן באמת הוא נכנס. מאז הוא לא מפסיק לעבוד ונכון לעכשיו הוציא שלושה אלבומים מצליחים ומגוון רחב של שירים ישראליים ומיוחדים במינם אשר זיכו אותו אף בפרסים נחשבים. לאחרונה אף החל עמדי בעבודה על האלבום הרביעי שככל הנראה עתיד לצאת בשנה הקרובה ממנו כבר שמענו את הסינגל "חלק מהזמן" שזכה להצלחה.

 

אתמול (ד') הוציא עמדי הודעה בדף הפייסבוק שלו על פרויקט חדש העונה לשם "כבר עברו שנים" עליו הוא עובד עם התזמורת האנדלוסית ירושלים. המופע החדש עתיד לעלות כבר בסוף החודש (חודש מאי) ויכלול מחווה מיוחדת ללהיטי שנות ה-70 עם דגש על התחום המזרחי באותן השנים. עמדי צפוי לבצע בליווי התזמורת שירים כמו "הפרח בגני", "נפרדנו כך", "הבטחנו זה לזו" ועוד רבים ונוסטלגיים.

עמדי יעלה במסגרת שיתוף הפעולה על הבמות הגדולות כמו תיאטרון ירושלים, המשכן לאומניות הבמה בבאר שבע ועוד מקומות שכאמור עדיין לא הגיע אליהם במהלך הקריירה שלו, וזהו ללא ספק מהלך מרגש ועצום. יחד איתו יעלו לבמות כאמור נגני התזמורת האנדלוסית ירושלים ואף הזמר יהודה קיסר אשר ישמש גם הוא כזמר אורח. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

העובדה שאת הידיעה על המופע אנו מקבלים בהפתעה מוחלטת כשבועיים בלבד לפני המופע הראשון, מגדילה את ההתרגשות עוד יותר לקראת האירוע. הסגנון של האנדלוסית שונה מעט מהמוזיקה אותה יוצר עמדי בחייו ובדיוק בגלל העובדה הזו אנו בטוחים שהשילוב עומד לקצור הצלחה רבה. המופע עתיד לעלות כבד ב-27.5 בבאר שבע ולרוץ בכל הארץ במהלך החודש הקרוב. אנחנו מחכים.

תגיות
תגובות