Thinking About It: נתן גושן משנה סטטוס לבינלאומי. צילום מסך מיוטיוב

Thinking About It: נתן גושן משנה סטטוס לבינלאומי

כבר למעלה מ-5 שנים שנתן גושן הוא אחד הזמרים הכי גדולים בארצנו הקטנה. כעת, בעקבות הצלחת השיר שלו - "Thinking About It״, הוא מחליט למנף את ההצלחה אל מחוץ לגבולות ישראל. קבלו אותו עם הקליפ הבינלאומי הראשון שלו

אחרי ש-״Thinking About It", אחד השירים מאלבומו האחרון - ״דברי איתי יותר״, היה בשפה האנגלית, מחליט נתן גושן לנסות את מזלו גם בחו״ל. אך אל דאגה, זה לא במקום הקריירה בארץ הקודש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גושן, שהחל את דרכו אי שם ב-2011 עם השיר ״כל מה שיש לי״, הספיק להוציא מאז שלושה אלבומים מצליחים כאשר בימים אלה הוא כבר עובד על הרביעי. השיר המדובר, ״(Thinking About It (Let It Go", נכלל כאמור באלבומו השלישי של גושן וזכה להצלחה אם כי על אף זאת, גושן סיפר כי הוא כרגע מעדיף להישאר בגבולות הארץ. ככל הנראה בעקבות ההמלצות והצלחת השיר בישראל, החליט גושן לפרוץ את גבולות ישראל והיום הוא משחרר קליפ חדש, לאותו השיר באנגלית, רק בגרסת רמיקס שיש שיאמרו שהיא אף מצליחה להתעלות על המקור.

 

מבחינת הכתיבה וההלחנה של השיר - אין שינוי וגושן הוא האחראי עליהם. יש לציין כי הקליפ המושקע והיפייפה צולם בבודפשט. גרסת הרמיקס שומרת על כבוד למקור ומצליחה למכר לא פחות. אין ספק שגושן מתחיל את דרכו הבינלאומית בכיוון הנכון עם הקליפ המדהים הזה לצד השיר המעולה. אנחנו מאחלים לו בהצלחה גם שם ובטוחים שכשהוא יהיה כוכב בינלאומי ענק, הוא תמיד יזכור מאיפה הוא בא.

 

My friends! We've been working on this video for some time and im super excited to share it with you finally. There is nothing more rewarding than your support. Check it out and let me know what you think. Link is in the bio. Cheers! היי אנשים! אני שמח להציג לכם את הקליפ שצילמנו בבודפשט לסינגל הראשון שלי שיצא מחוץ לגבולות ארצנו... זו חוויה מדהימה עבורי לעבוד עם לייבל אירופאי עם אנשים מדהימים ומוכשרים כאלה ואתם שמלווים אותי כבר כמה שנים מהווים את החלק הכי חשוב בפאזל הזה של המוסיקה שלי. תודה רבה לכם שאתה פה. הלינק לקליפ בפרופיל.

A video posted by Nathan Goshen (@nathangoshen) on

תגיות
תגובות