חילופי תפקידים: קבלו את "המגזימנים דור 2.0". באדיבות יחסי ציבור

חילופי תפקידים: קבלו את "המגזימנים דור 2.0"

הרכב "המזגיזנים" הכולל את אסף הרץ, דנה פרידר, עמית פרקש ואיזי, מודיע היום על שינוי וחושף בפנינו קאסט שונה לגמרי. כל הפרטים

"המגזימנים" הינו מופע מחווה לזמר והיוצר עוזי חיטמן שהלך לעולמו לפני מעל לעשור.חיטמן אחראי למיטב השירים האהובים ביניהם "אלוהים שלי", "נולדתי לשלום" ועוד רבים וטובים. לפני יותר משנה, בפסטיבל הפסנתר 2014, נוצר הרכב "המגזימנים", שכלל את כוכבי הנוער עמית פרקש, דנה פרידר, אסף הרץ, והראפר איזי, ויחד הם החלו את סבב ההופעות שלהם ברחבי הארץ. היום נודע כי "המזגימנים" ייצאו לסיבוב הופעות נוסף, אך עם קאסט שונה לחלוטין.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקאסט החדש של "המגזימנים" שיחליף את ההרכב הוותיק בסבב ההופעות החדש מתפרסם היום והוא כולל בתוכו את שלושת הכוכבים שישירו את מיטב הקלאסיקות של עוזי חיטמן הלא הם כוכבי הסדרה "גאליס" - ליאור כהן, בן רביד ומור פולנוהר.

קבלו אותם! © באדיבות יחסי ציבור

זו לא הפעם הראשונה ששלושת הכוכבים הללו יוכיחו בפנינו את יכולותיהם הווקאליות. בן רביד עומד מאוחרי השיר "אם את הולכת לי" שאליו יצא קליפ מיוחד בהשתתפות גולשי פרוגי. בימים אלה ליאור כהן משתתפת במחזמר "סיפור הפרברים" ובהופעות ברחבי הארץ. את היכולות הווקאליות של מור פולנוהר, שמככבת גם בסדרות "להתבגר" ו"משפחה שולטת", ראינו כבר במהלך השתתפותה בגאליס, שם שרה כמה שירים ושיחקה את דמות המוסיקאית. סיבוב ההופעות החדש בהשתתפותם יחל בקרוב ועתיד לרוץ בכל רחבי הארץ תוך כדי שהוא שומר על אותו הקונספט של המופע הקודם.

 

תגובות