שינויים בThe Voice: שירי מימון ואברהם טל בצוות המנטורים. צילום: איתן חתוכה

שינויים בThe Voice: שירי מימון ואברהם טל בצוות המנטורים

לקראת העונה החדשה של דה ווייס, אליה מתקיימים אודישנים ממש בימים אלה, מפרסמים היום בהפקת התכנית את רשימת המנטורים החדשה. שרית חדד ומוש בן-ארי - OUT. כל הפרטים

תכנית הריאליטי "The Voice ישראל" תחל בקרוב את עונתה הרביעית. האודישניים מתקיימים בימים אלה ובצוות המנטורים שכלל עד לעונה הקודמת את מוש בן ארי, אביב גפן שלומי שבת ושרית חדד - מתרחשים שינויים דרמטיים כאשר חדד ובן-ארי לא ישתתפו בעונה החדשה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום (ג') נודע כי אל נעליהם של חדד ובן-ארי ייכנסו הזמרים שירי מימון ואברהם טל. מימון כידוע, משמשת גם כאחת המנטוריות בריאליטי המתחרה "אקס פקטור" וכרגע לא ברור האם ההצטרפות ל"דה ווייס" תדרוש ממנה לעזוב את "אקס פקטור" שכן שתי התכניות שייכות לזכיינית "רשת". במקרה של אברהם טל המקרה הוא שונה מכיוון שמעולם לא ראינו אותו שופט באף אחת מתכניות השירה שרצו עד היום ולכן בחירתו לכס השיפוט מעניינת מאוד.

 

שרית חדד, המנטורית שטיפחה את הזוכים של העונה הראשונה והשלישית של התכנית, קטלין רייטר ואלקנה מרציאנו, שימשה לפני מספר חודשים כמורה בתכנית "בית ספר למוסיקה" ולכן נאלצה לעזוב את "דה ווייס". מוש בן ארי אמנם שימש כמנטור בתכנית למשך עונה אחת בלבד אך היום מתברר כאמור, כי הוא לא ימשיך לעונה החדשה. בין השמות שהועלו להחליפם היו הזמרת דיקלה והראפר סאבלימינל אם כי היום נודעת הבחירה הסופית במימון ובאברהם טל. 

תגובות