עברי לידר משחרר "אור ראשון" בדרך לאלבומו העשירי. צילום: עדן גבאי

עברי לידר משחרר "אור ראשון" בדרך לאלבומו העשירי

הזמר והיוצר - עברי לידר, הספיק לשחרר במהלך הקריירה שלו לא פחות מתשעה אלבומים כאשר היום הוא משחרר סינגל ראשון מתוך אלבומו הבא והעשירי במספר הכולל שיתוף פעולה מפתיע במיוחד. האזינו לו עם "אור ראשון"

עברי לידר הספיק במהלך הקריירה שלו ליצור תשעה אלבומים, פרויקט בשפה האנגלית "TYP" ואף לשמש כשופט בתכנית הריאליטי "The X Factor ישראל". במהלך הקריירה הוציא לידר להיטים רבים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמוזיקה הישראלית וביניהם "מישהו פעם", "ניסים" ו"זכיתי לאהוב" ואף להיטים חדשים כמו "האהבה הזאת שלנו" ו"הכל בוער". כעת, אחרי תשעה אלבומי סולו מוצלחים במיוחד, מוציא לידר בשיתוף פעולה מיוחד עם המוזיקאי עופר מאירי את הסינגל הראשון לקראת אלבום משותף של שניהם - "אור ראשון".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"אור ראשון" נכתב ע"י לידר בעצמו ועל הלחן ואת ההפקה המוזיקלי ביצעו לידר ומאירי יחד. הסינגל החדש כתוב בצורה יוצאת דופן ומולחן בצורה מדהימה עוד יותר בחיבור מושלם עם קולו של לידר שכבר הספיק להוכיח את עצמו לא מעט פעמים. השיר מצוין, סוחף וגורם לנו לרצות שלא ייגמר לעולם. יש בשיר משהו כן ואמיתי ולידר מצליח להעביר אותו בצורה הטובה ביותר בשיר. נראה כי יש פה עבודה מצוינת של לידר עם המוזיקאי עופר מאירי שזהו אלבום משותף לשניהם. החיבור בין השניים הוא טוב ומעניין אותנו לראות לאן הם יקחו את זה הלאה בשאר שירי האלבום.

 

"אור ראשון" מצליח לסחוף אותנו אליו לאורך השיר כולו - דבר שלא תמיד מצליח וזה נהדר. לידר ומאירי ללא ספק הצליחו ליצור משהו טוב שיכול לעבוד ולהצליח לא פחות משיריו האחרים של לידר. בנוסף, שיתוף הפעולה בין השניים המוכשרים נראה לנו מבטיח במיוחד ואנחנו כבר ממש מחכים לראות מה מחכה לנו בהמשך הדרך. האלבום המשותף של לידר ומאירי צפוי לצאת בחודשים הקרובים.

תגובות