מפגש פסגה: פאר טסי ועדן בן זקן מבשלים לנו להיט. צילום: עוזי ג'ורג' (פריים תקשורת)

מפגש פסגה: פאר טסי ועדן בן זקן מבשלים לנו להיט

כל אחד מהם נחשב לזמר מצליח מאוד בנפרד, אבל מה יקרה כשעדן בן זקן ופאר טסי ייפגשו ללהיט משותף? נראה שזו בהחלט עומדת להיות הצלחה. אז מה הם מבשלים לנו? כל הפרטים

פאר טסי ועדן בן זקן הם ללא ספק שני זמרים שנחשבים מהשולטים של ז'אנר המוזיקה הים-תיכונית ומהמצליחים בישראל בכלל. כשמאחורי כל אחד מהם יש שלל להיטים ממכרים, מתפרסם היום (א') כי בשבוע הבא ישחררו השניים להיט משותף ומסקרן במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הדואט החדש ייקרא "כל העיר שלנו" ואנחנו נזכה לשמוע אותו כבר ביום שלישי הבא, ה-7 ביוני. לצורך צילומי הקליפ, נפגשו טסי ובן זקן ביום שישי האחרון לצניחה חופשית בחוף הבונים בהרצליה ונראו נרגשים במיוחד שכן שניהם מעולם לא צנחו לפני כן.

© צילום: עוזי ג'ורג' (פריים תקשורת)
© צילום: עוזי ג'ורג (פריים תקשורת)

השיר המסקרן, שמסתמן עוד טרם יציאתו כלהיט היסטרי, נכתב ע"י דולב רם ופן חזות כשאר על העיבוד המוזיקלי הופקד יעקב למאי. את הקליפ עתיד לביים עוזי ג'ורג' מחברת פריים תקשורת. בנוסף לשחרור הקליפ בשבוע הבא, עתיד טסי לארח את בן זקן בהופעתו בקיסריה ב-5 ביולי ושם הם צפויים לבצע את השיר החדש לראשונה על במה.

© צילום: עוזי ג'ורג' (פריים תקשורת)

נראה שמפגש הפסגה הזה בין השנייים הוא חותמת לשנה מוצלחת במיוחד. טסי שחרר השנה את אלבומו "מה נשים רוצות" שכלל בתוכו להיטים רבים ואף זכה בפרס אקו"ם בקטגוריית שיר השנה. בן זקן פרצה לחיינו אמנם רק לפני שנתיים אך הסינגלים שלה "מנגינה" ו"מלכת השושנים" זכו להצלחה אדירה ואלבום הבכורה שלה הגיע השנה למעמד פלטינה שזהו הישג שכלל אינו ברור מאליו. כעת, החיבור בין השניים, צפוי לקצור את פירות ההצלחה של שניהם יחד ובהחלט מאיים להיות הלהיט הבא של ישראל.

תגובות