מוקי וחברים מזמינים אתכם לחגוג איתם ב"Block Party". צילום: ענבל צח

מוקי וחברים מזמינים אתכם לחגוג איתם ב"Block Party"

הזמר מוקי עתיד להביא בסוף השבוע הקרוב, את פסטיבל ה"Block Party" לראשונה לישראל. בין האמנים שיופיעו ניתן למצוא את סטטיק ובן אל תבורי, קפה שחור חזק, שגיא ברייטנר ועוד רבים וטובים. הרשימה המלאה

אם גם אתם מתלבטים איך להתחיל את החופש הגדול מצאנו בשבילכם אחלה של פתיחת קיץ. ביום חמישי הקרוב, ה23.6, באמפי פארק רעננה יתקיים אירוע ה"Block Party". את המופע יזם הזמר מוקי בהשראת מסיבת הBlock Party שהיתה בעבר בניו יורק ובמהלך המופע הוא יארח את הזמרים וההרכבים המצליחים והמובילים בישראל כדוגמת סטטיק ובן אל תבורי, נצ'י נצ', פלד, קפה שחור חזק, כהן & מושון, איזי, אקסום ושגיא ברייטנר. הזמרים וההרכבים ישלבו כוחות במהלך הערב ועתידים לבצע ביצועים מסקרנים במיוחד על הבמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בין האמנים האורחים בולט במיוחד שגיא ברייטנר שהתחיל את הקריירה שלו בסרטונים ברשת בהם הוא עושה ביטבוקס אנושי לשירים שונים, אשר עד מהרה הפכו ויראליים. בשנה שעברה פרץ ברייטנר את גבולות המסך כאשר הצטרף לקאסט הסדרה "גאליס" בערוץ הילדים. ברייטנר אמנם כבר הופיע בעבר על במות אך זו צפויה להיות הפעם הראשונה בה יופיע על במות בסדר גודל שכזה ובהחלט יהיה מעניין לראות איך הוא יעמוד במשימה.

כרזת הפסטיבל © באדיבות: יחסי ציבור

בנוסף עתידים להפציע על הבמה גם סטטיק ובן תבורי, הצמד האחראי על הלהיטים הגדולים ביותר של השנה האחרונה וביניהם "ברבי" ו-"כביש החוף". רק בשבוע שעבר שחררו השניים את הלהיט החדש שלהם, סלסולים, וזו בהחלט עשויה להיות הפתעה נעימה אם יבצעו אותו על בימת המופע. אליהם כאמור יצטרפו קפה שחור חזק, נצ'י נצ', איזי ועוד רבים וטובים כשעל כולם עתיד לנצח מוקי.

 

תגובות