מפתיע בכל פעם מחדש: דדי דדון חוזר עם להיט חדש. צילום מסך

מפתיע בכל פעם מחדש: דדי דדון חוזר עם להיט חדש

דדי דדון, הזמר שהתחיל בסה"כ כמערכון משעשע ב"ארץ נהדרת" בכיכובו של אסי כהן - כבר מזמן הפך ללהיט ענק. אחרי הצלחת שירו הקודם, "מתוקה מהחיים", שודר אמש הקליפ השני שלו - "זכית בי". צפו בו

לפני כמה שבועות, יצרו בהפקת "ארץ נהדרת" את דמותו של הזמר דדי דדון / אותו מגלם אסי כהן. הוא הוצג כזמר חדש שהוציא שיר, לאור העובדה שכל הזמרים הגדולים כבר הוציאו את מה שהם חושבים שיהיה הלהיט הגדול של הקיץ. הקליפ של דדון ששודר באותה התכנית נקרא "מתוקה מהחיים" והפך בין לילה ללהיט מטורף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"מתוקה מהחיים" הוא שיר אהבה סיטארי העוסק בארבע בנות בהן דדי דדון מתאהב. הבנות מוצגות ברצף, אחת אחרי השניה, והדרכים בהן הם הכירו הן הומוריסטיות ומצחיקות מאוד. במהלך כל הקליפ שזורות אסוציאציות ללהיטים מזרחיים גדולים אחרים והדבר הופך את הסאטירה הזו לטובה אף יותר. השיר זכה להצלחה שאיש לא ציפה לה וכבר הגיע ללמעלה מ4 מיליון צפיות ביוטיוב.

בעקבות ההצלחה של "מתוקה מהחיים", יצרו בהפקת "ארץ נהדרת" קליפ חדש לדמות המצליחה, אותו הקרינו בבכורה בפרק של התכנית ששודר אמש בערוץ 2. השיר החדש נקרא "זכית בי" והוא עוסק בבחורה שהכיר דדון, תוך שהוא לא מפסיק לעוף על עצמו ולפזר משפטים נרקיסיסטיים משעשעים. יש שיאמרו שמדובר בעקיצה קלה לזמרים המזרחיים בישראל שלעיתים תופסים מעצמם יותר מדי. גם כאן מדובר בשיר עם מתכון בטוח ללהיט. הוא אמנם פחות קצבי מקודמו, אך לא פחות משעשע וממכר. אז קבלו את הלהיט החדש של הקיץ הזה, לפחות עד הקליפ הבא.

 

תגובות