ההופעה של וויז קאליפה בישראל: "מהנה אך קצר מדי". צילום: gettyimages

ההופעה של וויז קאליפה בישראל: "מהנה אך קצר מדי"

סצינת ההיפ הופ חיה ובועטת מתמיד, קיץ לוהט ומלא בהופעות החל בישראל, והפעם: מה חשבנו על ההופעה החד פעמית של וויז קאליפה?

כששמענו שוויז קאליפה עומד להגיע לארץ, לא ידענו למה לצפות. הראפר המוכר נמצא בסצינת ההיפ הופ כבר שנים רבות ונחשב לאחד מאומני המיינסטרים העכשווים, ביקר ושרף כבר הרבה במות בעולם כולו ואמש הוא הגיע במטרה לכבוש את הקהל הישראלי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מופע החימום של וויזי נבחר בקפידה – על הבמה זכינו לראות את לוק'ץ, פלד, כהן@מושון, שלא הסתירו את התרגשותם מכך שוויז קאליפה הגיע לארץ והם אלה שמחממים אותו, מה שהוביל והוסיף להתרגשות גם בקהל. ממש לפני העלייה של הראפר עצמו, פגשנו גם את Future Gang, הרכב הדיג'יים המוצלח שמתחיל לצוץ לאחרונה לא מעט בסצינת ההיפ הופ הישראלית כיום ויודע לקלוע בול לטעם הקהל – הרכב עליו נשמע עוד הרבה.

 

© gettyimages


כבר מרגע פתיחת דלתות הכניסה ללייב פארק בראשון לציון, התמלא הפארק כולו בכל סוגי אנשים, מכל סוגי הצבעים והגילאים. בין כל הצפיפות וההזעה, פגשנו גם ילדים בני 14 וגם מבוגרים שהגיעו עם הילדים הקטנים שלהם, אבל רוב הקהל כלל נערים בגילאי תיכון עד צבא. לאחר שנפרדנו ממופע החימום של Future Gang, קאליפה עלה באיחור קצר והתחיל את הערב עם השיר "Most of us", שלא הצדיק את כל הפלאפונים שחיכו לכוכב שיעלה ויחל את ההופעה בצורה מפציצה.

 

למרות הפתיחה החלבית, בהמשך כבר לא היה על מה להתלונן: וויז דאג שהוא לא יהיה היחיד שיהנה בערב הזה. בעזרת הלהיטים האהובים "Black and Yellow", " We Dem Boyz", "Young wild & free" ועוד, קאליפה הזכיר לנו למה הגענו לצפות בהופעה מלכתחילה ולמה סצינת ההיפ הופ עדיין חיה ובועטת.

 

למרות ששכח את המילים בחלק מהשירים, קאליפה הצליח לגרום לנו להתעלם מזה מרוב כמות האהבה שהרעיף על הקהל הישראלי. הראפר לא הפסיק להגיד כמה הוא מתרגש מביקורו הראשון בארץ ואף אמר שזה גם לא יהיה הביקור האחרון. ההופעה נסגרה בשיר שכולנו חיכינו לו: "see you again" וריגש את כולנו. חוץ מהשיר האהוב, סוף ההופעה דווקא אכזב אותנו –  למרות כמות הלהיטים הרבה שזכינו לשמוע, היה נדמה כי ההופעה הייתה קצרה מדי. כשוויז ירד מהבמה הקהל עמד והמתין להדרן דקות ארוכות, הדרן שלא הגיע. טוב נו, נשכנע את עצמנו שזה משאיר טעם של עוד?

 



תגובות