דודו אהרון מספק הצצה להצעת הנישואין שלו בקליפ חדש. צילום: אוהד קב

דודו אהרון מספק הצצה להצעת הנישואין שלו בקליפ חדש

חודש אחרי שהציעה נישואין לבחירת ליבו ובדיוק בפתיחתה של עונת החתונות, משחרר דודו אהרון סינגל ראשון מאלבום חדש. קבלו אותו עם הקליפ המיוחד ל"שם טבעת עליה" שכולל בתוכו גם הפתעה מיוחדת

לפני מספר שבועות, התארס דודו אהרון לבחירת ליבו שיר רוזנבלום. המאורע גרר סיקור תקשורתי נרחב, בעיקר בעקבות תגובתה של אימו שלא אהבה את העובדה שאהרון התארס לרוזנבלום, אך כל זה לא מנע מהזוג המאושר להמשיך בתכנוניהם אל עבר החופה. אמש שחרר אהרון קליפ חדש לסינגל ראשון לקראת אלבומו הבא ובו הוא מספק הצצה לרגע המרגש של הצעת הנישואין.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אין ספק שהשנה האחרונה היתה אחת מהמוצלחות בקריירה של אהרון. הוא שחרר את אלבומו "טרמינל 3" שזיכה אותו בפרסים רבים וכלל בתוכו שירים שהפכו ללהיטים היסטריים כדוגמת "הגורל הזה", "ואם היינו יחד" וכמובן שיר הנושא "טרמינל 3". בנוסף, ביצע אהרון את שיר הנושא השנתי של מצעד הגאווה, שבשנים האחרונות הופך באופן קבוע ללהיט מטורף.

 

באלבום החדש עליו עובד אהרון בימים אלה, הוא צפוי לשתף פעולה עם ג'וני גולדשטיין שגם כתב והלחין את "שם טבעת עליה" יחד איתו ועם עומרי בר. השיר מגיע אלינו בתזמון מושלם, בפתיחתה של עונת החתונות, והוא מסתמן כלהיט. הוא קליל, קליט וכיפי בהחלט. הקליפ מלווה בצילומים רבים של זוגות ביום חתונתם כשבסופו מגיעה הפעה  קטע מהצעת הנישואין של אהרון עצמו. ללא ספק אהרון ממשיך לרכב על הגל המצליח ולפי הסנונית הזו, נראה שגם אלבומו הבא צפוי להצלחה.

תגיות
תגובות