לא רק ביום העצמאות: מיטב האמנים על במה אחת - בחינם. צילום: באדיבות יחסי ציבור

לא רק ביום העצמאות: מיטב האמנים על במה אחת - בחינם

מרכז בי סנטר מחליט לפרגן לתושבי העיר כפר סבא ועתיד לקיים בשבוע הבא מפגש פסגה על במה אחת כאשר אייל גולן, זאב נחמה וקפה שחור חזק, יגיעו לההופיע בחינם בהשקה של מתחם החדש. כל הפרטים

בדרך כלל אנו רגילים לזכות לראות הופעות של הזמרים הגדולים ללא תשלום בעיקר בערב יום העצמאות, אך ככל שעוברות השנים, חגיגות רבות בערים שונות מתחילות לפרגן לתושבים ולהביא את הזמרים האהובים אל העיר בחינם. מרכז בי סנטר עתיד להפגיש בשבוע הבא על במה אחת את אייל גולן, זאב נחמה וקפה שחוק חזק. אז איפה בדיוק יקרה כל הטוב הזה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחרונה נפתח בעיר כפר סבא מתחם חדש, ה"B CENTER", אשר מציע לתושבים מגוון רחב של מקומות בילוי וקניות. הוא כולל בתוכו חנויות המתאימות לכל קהלי היעד. תוכלו למצוא שם מרפאות, בתי קפה, חדש כושר, סופרמרקט ואפילו בר לבילוי.לכבוד פתיחת המתחם המיוחד, תיערך בשבוע הבא השקה מיוחדת למקום וכחלק מהאירוע יופיע הזמר אייל גולן יחד עם זאב נחמה כאשר על מופע החימום הופקדו ההרכב קפה שחור חזק.

מתחם ה-B CENTER
מתחם ה-B CENTER © באדיבות יחסי ציבור

את אייל וזאב אמנם ראינו בעבר על אותה במה מכיוון שאייל הרי התחיל את דרכו יחד עם להקת אתניקס, ממנה מגיע זאב, ויחד הם יצאו בעבר להופעות משותפות ברחבי הארץ. קפה שחור חזק הם אחד ההרכבים הכי מצליחים בשנה האחרונה אשר כבשו פסגות נכספות במיוחד - החל מזכייה בתואר "שיר השנה" על שירם "יהיה בסדר" ועד להופעה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות האחרון. השילוב. אין ספק שהופעה אחת חינמית של ההרכב הזה יחד עם גדול הזמרים אייל גולן - היא דרך מצויינת לפתוח את הקיץ הזה.

 

 

תגובות