עידן עמדי חושב על היום הבא בדרך לאלבום רביעי. צילום: פטריק סבג

עידן עמדי חושב על היום הבא בדרך לאלבום רביעי

בימים אלה עובד עידן עמדי על אלבומו הרביעי והמסקרן. אחרי שהסינגל הקודם ששחרר מתוכו קיבל חיבוק חם מהרדיו ומהמאזינים, חוזר עמדי עם סינגל חדש. האזינו לו עם "עד שיעלה היום הבא"

הזמר עידן עמדי ממשיך לעבוד במרץ על אלבומו הרביעי במספר. אחרי הסינגל הראשון ששחרר מתוכו, "חלק מהזמן" הוא חוזר היום עם סינגל חדש ויפייפה - "עד שיעלה היום הבא".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את עידן עמדי הכרנו לראשונה אי שם ב"כוכב נולד 8" שם זכה במקום השני, אך מאז הוא לא מפסיק להצליח ולכבוש את לבבות המאזינים בזכות עצמו. אלבומו הראשון, הנושא את שמו, זכה להצלחה והגיע די מהר למעמד זהב על מכירה של למעלה מ-20,000 עותקים, וכך גם קרה לאלבומו השני במספר - "בזמן האחרון". בשנה שעברה שחרר עמדי את אלבומו השלישי "רצינו להיות" שכלל בתוכו להיטים רבים, ובימים אלה הוא עובד במרץ על אלבומו הרביעי אשר ממנו כאמור כבר שחרר כסנונית ראשונה את הסינגל "חלק מהזמן".

 

בשיר החדש והיפייפה, חובר עמדי אל המפיק פטריק סבג שעתיד להפיק לו את האלבום החדש כשזה הפיק גם את הסינגל האחרון ששוחרר. על המילים והלחן אחראי עמדי בעצמו ונראה שהוא מנסה לחזור אל הסגנון של שיריו הישנים שהכניסו אותו ללב של כולנו - עם הפשטות, המילים מלאות התוכן, והרגשות החשופים המועברים בשיר. בימים אלה, במקביל לסיבוב ההופעות שלו, מופיע עמדי ברחבי הארץ במופע מיוחד משירי זוהר ארגוב יחד עם התזמורת האנדלוסית ירושלים. אם האלבום עתיד לעמוד בסטנדרטים שהעמידו לו שני הסינגלים הראשונים - נראה שהוא עומד להתברר כהצלחה גדולה.

 

תגיות
תגובות