אוהבים היפ הופ? MTV באירוע במיוחד בשבילכם!. צילום: אינסטגרם

אוהבים היפ הופ? MTV באירוע במיוחד בשבילכם!

תמיד חלמתם לראות את נועה קירל, סטטיק ובנאל תבורי, EZ ועוד כוכבי היפ הופ ישראליים על במה אחת? תרשו לנו לספר לכם שהחלום שלכם התגשם! כל הפרטים בפנים

סטטיק ובנאל תבורי, נועה קירל, EZ ודיג'יי ג'ובי על במה אחת? לנו זה נשמע כמו התחלה של הופעה מהאגדות. MTV מגשימים לנו את האגדה ומתכננים לנו אירוע קיץ, היפ הופ מטורף ממש בקרוב. האירוע (MTV bounce) כולו יוקדש למוזיקת ההיפ הופ וריקודי היפ הופ. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


האירוע יכלול מספר מופעים שיחשפו את הקהל לעולם ההיפ הופ בכל הכיוונים שלו, מפתיחתו ועד סופו. בפתיחה נוכל לראות מופעי ריקוד של קבוצות ההיפ הופ המובילות בישראל, שיעלו על הבמה המרכזית במופעי מחווה לעולם הקולנוע בכוריאוגרפיות מקוריות. חוץ מהופעות מרהיבות נוכל לראות גם כן תחרות ריקוד על הבמה, שתתקיים בסגנון Battle לרקדני סולו. 

© נועם פוירשטיין


מיד לאחר הקרבות נקבל את מופע ההיפ הופ השווה ביותר שאפשר לקבל. אחד אחרי השני יעלו נועה קירל, בנאל תבורי וסטטיק, EZ ודיג'יי ג'ובי על הבמה ויתנו הופעת היפ הופ כמו שרק הם יודעים לעשות. האירוע השווה הזה יתקיים ביום רביעי, 13.7 בגן סאקר, ירושלים, החל מ-16:00 עד 20:00 ויהיה פתוח לקהל הרחב! לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו ניהיה שם!

 

 

תגובות