האיחוד: הלוקיישן המפתיע בו ייפגשו מיטב אמני ישראל. צילום: אורית פניני

האיחוד: הלוקיישן המפתיע בו ייפגשו מיטב אמני ישראל

כבכל שנה, יוצא לדרך פסטיבל התמר - המשלב מוזיקה מעולה עם נופים עוצרי נשימה באיזור ים המלח ומצדה. אמש התקיימה מסיבת עיתונאים מיוחדת בה נחשפו כל האמנים אשר ישירו השנה על בימת הפסטיבל. הרשימה המלאה לפניכם

מזה כבר כמה שנים טובות שפסטיבל התמר שומר על המסורת שלו ומתקיים בכל שנה בחוה"מ סוכות כשהוא משתמש במתכו המנצח המשלב בין תפאורה טבעית ועוצרת נשימה, לבין אמנים שמביאים לבימות הפסטיבל מוזיקה מעולה. גם השנה הפסטיבל עתיד להתקיים ורשימת האמנים המשתתפים מעלה את רף הציפיות עוד יותר. אז מי בפנים?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הפסטיבל יתקיים במספר לוקיישנים באיזור ים המלח כאשר הראשון מביניהם הוא "היכל מצדה" ובו יתקיימו הופעות מסקרנות מאוד כאשר יהודית רביץ תארח את "הדג נחש" יחד עם אהובה עוזרי ולהקת "תיסלם", אסתר רדא תארח את מארינה מקסימיליאן ודודו טסה, ברי סחרוף יפזז על אותה הבמה עם מוש בן ארי ועומר אדם ולסיום נזכה לראות את אברהם טל והתקווה 6 משתפים פעולה על אותה הבמה. 

דודו טסה, במסיבת העיתונאים אמש
דודו טסה, במסיבת העיתונאים אמש © צילום: אורית פניני

תחת עץ הבאובב בקיבוץ עין גדי יזכו באי הפסטיבל להופעות חינמיות של פיטר רוט ומאור כהן, מרגול וריקי גל, ואילו בפארק האקולוגי בכיכר סדום יככבו בהופעות חינמיות הצמד גיא ויהל והאיש והתותים הלא הוא חנן בן ארי. הלוקיישן המסקרן ביותר הוא פסגת הר המצדה ואילו ההופעות שם עתידות להתקיים בשעת הזריחה- ארבע וחצי לפנות בוקר. בין האמנים שיגיעו להופיע שם יהיו שלום חנוך, אביתר בנאי, שלומי שבן, וגם להקת ג'יין בורדו שזוהי ללא ספק פסגה נוספת אותה הם כובשים אחרי שבשנה האחרונה הם צללו עמוק אל לבבות המאזינים הישראליים עם להיטים כמו "איך אפשר שלא", "וויסקי" ו"עינב".

האיש והתותים - חנן בן ארי, במסיבת העיתונאים אמש
האיש והתותים - חנן בן ארי, במסיבת העיתונאים אמש © צילום: אורית פניני
גם הם יהיו שם. גיא ויהל
גם הם יהיו שם. גיא ויהל © צילום: אורית פניני

 

 

 

 

 

 

 

 






תגובות