רגע לפני האלבום: אדיר גץ רוצה שתמיד נהיה שמחים. צילום: אור גץ

רגע לפני האלבום: אדיר גץ רוצה שתמיד נהיה שמחים

אחרי שכבש אותנו עם "ילד בשדות" ו"שבוע בלעדייך" אדיר גץ עושה זאת שוב עם סינגל חדש מתוך האלבום הקרב, אז מה חשבנו על הסינגל? האזינו לו עם "להיות בשמחה תמיד"

את אדיר גץ הכרנו לראשונה בתכנית הראליטי "כוכב נולד" שם השתתף בעונה השמינית. גץ אמנם לא העפיל לגמר התכנית אך ללא ספק הגיע להצלחה גם בלי הגמר. גץ, כבש את כולנו עם להיטים כמו "ילד בשדות", "הבחור הביישן על הפסנתר", השי אותו כולם זוכרים לו עוד מימיו בריאליטי, ואף שני הסיגלים האחרונים "כמה יופי" ו"שבוע בלעדייך".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי שהאלבום הראשון של הזמר זכה להצלחה גדולה ושם אותו על מפת המוזיקה הישראלית כאחד הזמרים היותר מעניינים ומוכשרים שנראו כאן לאחרונה, עובד גץ את האלבום השני שלו והיום הוא משחרר את הסינגל השישי מתוך האלבום הקרב, שעתיד לצאת בתקופת החגים. הסינגל החדש - "להיות בשמחה תמיד" נכתב והולחן ע"י גץ בעצמו כאשר על ההפקה המוזיקלית הופקד דוד אלקלעי. השיר החדש מצליח לסחוף אותנו ונראה כי גץ משתפר מסינגל לסינגל. המילים טובות ונכונות וכך גם הלחן שמתחבר אליהן באופן מושלם ואל החבילה מצטרף קולו המיוחד והמרגש של גץ. הוא מצליח להכניס אותנו לאווירה אופטימית במיוחד ואין דבר יותר כיף מזה. 

 

נראה שגץ מצליח להפתיע גם אחרי חמשת הסינלים המוצלחים שכבר שחרר מן האלבום הזה, וזהו דבר שאינו מובן מאליו. אין ספק שאחרי כל היסנגלים המסקרנים שכבר שמענו מהאלבום החדש מסתמן כי לאלבום הזה צפויה הצלחה מסחררת.

 

תגיות
תגובות