אגם בוחבוט שרה על "ארטיק מסטיק" ולא מפסיקה להפתיע. צילום: פריים תקשורת - תומר יקותיאל

אגם בוחבוט שרה על "ארטיק מסטיק" ולא מפסיקה להפתיע

אחרי שכבשה את הפלייליסטים של כולנו עם הלהיט "כמו בריו", אגם בוחבוט חוזרת עם קליפ חדש וממכר - "ארטיק מסטיק", ולא תאמינו מי כתב והלחין אותו עבורה. האזינו לה

הזמרת הצעירה אגם בוחבוט, מי שאחראית לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של השנה האחרונה - "כמו בריו", לא מפסיקה להפתיע ומשחררת היום (ב') קליפ חדש העונה לשם "ארטיק מסטיק".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את אגם בוחבוט הכרנו לראשונה לפני כשלוש שנים, כשהשתתפה בעונתה השנייה של התכנית "בית ספר למוסיקה". אגם היתה "תלמידה" בכיתתו של משה פרץ וזכתה בתכנית. מאז שמרה על קשר מצויין עם המורה מימי בית הספר כשזה מארח אותה עד היום בהופעותיו והוציא יחד איתה את השיר המרגש שכבר מזמן הפך ללהיט ענק - "ילדה קטנה". לפני מספר חודשים שחררה בוחבוט את השיר "כמו בריו" ושברה את תחנות הרדיו והפלייליסטים ואף חצתה את רף 15 מיליון הצפיות ביוטיוב - נתון די מדהים בהתחשב בגילה הצעיר.

 

בימים אלה עובדת בוחבוט על אלבום הבכורה שלה כשלצידה טובי היוצרים בארץ. את הלהיט הקודם שלה, "כמו בריו" כתב עבורה מכונת הלהיטים אבי אוחיון (האיש העומד מאחורי "טרמינל 3", "דרך השלום" ועוד) ובעתיד היא צפויה לעבוד גם עם מתי כספי, דני רובס, ארקדי דוכין ואחרים. השיר החדש שמשתחרר היום, "ארטיק מסטיק" נכתב והולחן עבורה ע"י המורה מימי ביה"ס - משה פרץ, ובהחלט ניתן לומר כי בוחבוט מצליחה שוב להפתיע אותנו. עם שיר קליל וכיפי, סגנון רגאטון מיוחד וביצוע ווקאלי מצויין, נראה שהילדה הקטנה הזו בהחלט מאיימת לכבוש את כולנו. 

תגובות