איזי מוכיח שגם באנגלית הוא יכול למכר אותנו. צילום מסך מיוטיוב

איזי מוכיח שגם באנגלית הוא יכול למכר אותנו

את זה שהראפר איזי הוא יוצר מוכשר מאוד וכל שיר שלו הופך די מהר ללהיט, כולנו כבר יודעים. היום, בהפתעה מוחלטת וללא כל התראה מוקדמת, הוא משחרר שיר חדש לקראת אלבומו המתקרב - והפעם באנגלית. קבלו אותו עם "My Town"

איזי, או ארז שרון אם תרצו, הוא אחד מזמרי ההיפ הופ המצליחים ביותר בישראל. בשנים האחרונות זכינו לשמוע כבר יותר מ-20 שירים שלו, ביניהם ניתן למצוא את "בין הבודדים", "כמו כישוף" ו-"לא נורמלי" שזיכו אותו בתהילה ובהצלחה רבה. בימים אלו הוא עובד על אלבומו השלישי שכבר זכינו לקבל הצצה קטנה ממנו בשיר המצליח ''בקרוב אצלך'' ובלהיט ששוחרר רק לפני חודש - "מציאות אחרת". היום הוא מוכיח שהוא לא נח על זרי הדפנה וכבר מוציא את השיר הבא שלו - "My Town".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"My Town" נכתב לקראת האירוע ההיפ הופ הגדול שמתקרב אלינו בצעדי ענק. האירוע יתקיים ביום רביעי הקרוב, ה-1.7, בגן סאקר בירושלים ובו יופיעו לצד איזי זמרי היפ הופ מצליחים כמו נועה קירל, דיג'יי ג'ובי וסטטיק ובן אל תבורי.

 

את השיר החדש הפיק ירדן "ג'ורדי" פלג, ואיזי ביצע אותו בשיתוף עם רותם אברבך. כמו שכבר הספקנו להכיר את איזי, הוא כתב והלחין השיר בעצמו מאותו המתכון המנצח שלו ליצירת להיטים מצליחים שסוחפים את כולנו ועל אף שזו הפעם הראשונה בה הוא מנסה את מזלו באנגלית - נראה שזה דווקא די הולך לו. מדובר בשיר קצבי, מלא בחלקי פופ ובקצב קליט שגורם לכולנו לרצות לזוז, לשיר ולרקוד. אחרי השיר הזה, אנחנו כבר באמת לא יכולים לחכות לאלבום המלא.

תגיות
תגובות