חובי סטאר מגן על נועה קירל: "שיסתמו את הפה ויעשו לייק". צילום: אנסטסיה שמואלוב

חובי סטאר מגן על נועה קירל: "שיסתמו את הפה ויעשו לייק"

מופע חדש של צביקה פיק יארח את נועה קירל וחובי סטאר ל"ערב דיוות", הצטרפנו לפגישה הראשונה ובררנו מי הכי דיווה מביניהם וגם: חובי סטאר יוצא להגן על נועה קירל והקליפים שלה מהמבקרים

כתבת: אבישג ארבל | צילום: נבו טרבלסי |
 

בשבוע שבו הביקורות נגד הזמרות הצעירות עולות וכן הזמר עידן עמדי שיוצא נגד הקליפים של הזמרת הצעירה, עדי ביטי בת ה/15, צביקה פיק מחליט לאסוף למופע חדש את השותפה לביקורות הללו, נועה קירל, גם היא בת 15 ואת זוכה העונה האחרונה של "הכוכב הבא", ונציג ישראל באירוויזיון / חובי סטאר. למופע הענקים בכיכובם ייקראו "מופע הדיוות".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

המופע המשותף יכלול את מיטב משיריו של צביקה פיק וביניהם גם ביצועים משותפים של חובי ונועה לשיריו, כמו כן גם שאר "הדיוות" צפויים לשיר את השירים האהובים והמוכרים שלהם וביניהם "חצי משוגע" ו-"Made of stars".

סיבוב ההופעות יפתח בהופעה חגיגית בזאפה הרצליה ולאחר מיכן ינדוד לזאפות תל אביב - 19.8, 30.9, יהוד  - 26.8, ירושלים - 24.9 וחיפה - 11.11.   

© צילום: אנסטסיה שמואלוב 

הצטרפנו השבוע לצילומים ולהכנות הראשונות למופע ובו חובי סטאר לא נשאר אדיש לביקורות הסובבות את נועה והקליפים של הזמרות הצעירות, במיוחד, כאמור, בשבוע האחרון וזה בחר שלא לשתוק יותר. בתגובה לכך הוא מספר לנו בריאיון "גם בריטני ספירס עשתה קליפ פרובוקטיבי בגיל 15, ויעל בר זוהר עשתה קליפ למותג 'פלפל' שאפילו אמא שלי לא הסכימה לי לראות ותראו מה נהיה ממנה, נועה היא יעל בר זוהר של הדור החדש", עוד אומר בריאיון "בישראל חושבים שצריך לחשוב בקטן ולעשות קליפ בר מצווה, לא היה כמו נועה בארץ - תגידו תודה שיש לנו אחת כזאת", בהמשך הוא מוסיף "תסתמו את הפה ותעשו לייק לשירים, כשעובדים קשה מגיע לפעמים גם פרגון". 

צפו בתגובה המלאה של חובי:

 
© צילום: אנסטסיה שמואלוב
© צילום: אנסטסיה שמואלוב
תגובות