רדיו 102fm מציגים: החיבור המוזיקלי של אסי ורותם. צילום מסך מאינסטגרם

רדיו 102fm מציגים: החיבור המוזיקלי של אסי ורותם

אסי עזר ורותם סלע נפגשים כל יום בתכנית רדיו מהנה במיוחד, שמתאימה גם עבור בני נוער. אז מה בדיוק הם עושים שם? הצטרפנו אליהם ליום שידורים

אם לא שמעתם על התכנית רדיו המשותפת של רותם סלע ואסי עזר סביר להניח שאתם לא חיים ברשתות החברתיות, בכל מקרה הגיע הזמן שתכירו: כל יום למשך שעה וחצי זוכים מאזיני רדיו 102fm לשמוע את אחת התכניות היותר טובות ומיוחדות שהיו פה בשנים האחרונות בהנחייתם של אסי עזר ורותם סלע.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

כזכור, החיבור בין עזר לסלע החל בסדרה "להיות איתה" אותה כתב עזר ובתפקיד הראשי שיחקה סלע לאחר מכן אף הצטרפה סלע לתכנית הראליטי "הכוכב הבא" שם הצטרפה להנחות עם עזר שהיה ותיק, מאז השניים משתדלים לא להיפרד לרגע ואנחנו זוכים לראות את הכימיה בינהם במקומות רבים. 

 

A photo posted by Assi Azar (@assiazar) on

התכנית משודרת בימי ראשון - חמישי בשעה 14:00, בתכנית אנחנו זוכים לשמוע  את החיבור בין השניים ללא איפור של פריים טיים וללא טקסט. מלבד הדיבורים והשירים מארחים עזר וסלע כל יום זמר או זמרית אחרים, למשל - אתמול (ד') אירחו השניים באולפן את הצמד הכי לוהט כיום במוזיקה הישראלית, סטטיק ובן אל. התכנית הייתה מלאה בהומור, מוזיקה טובה והרבה כיף, מה שבטוח זה שלהעביר נסיעה או סתם לשבת בבית מול הפייסבוק - התכנית אפילו משודרת לייב לעמוד הפייסבוק של עזר. אנחנו בטוחים שעם תכנית כזו זה ללא ספק אחד הדברים היותר כייפים.

 

כיף לנו במקסימום. @static_official @beneltavori @rotemsela1

A photo posted by Assi Azar (@assiazar) on

כשמדברים על כימיה טובה בין שני אנשים ההגדרה המושלמת לכך הם ללא ספק סלע ואסי. השניים מצליחים להעביר זאת גם על ידי שידור רדיו שהופכת את חווית הרכב שלנו לטובה ונעימה הרבה יותר בעזרת משחקים, שירים, אורחים מעניינים ולא מעט הומור מצידם של השניים בקיצור, אם עוד לא האזנתם להם עד עכשיו זה ללא ספק הזמן לעשות זאת.

© צילום: אינסטגרם

היום (ה') שודרה התכנית האחרונה, ולאחר מכן יצאו לפגרה - בתכנית יתארח הזמר לירן דנינו ואף ישודר הגמר לזכיה בכרטיסים להופעה של ג'סטין ביבר בפראג! אז אנחנו כבר מתגעגעים ומחכים לשניים שיחזרו.

 

 

תגובות