"האמת היא שאין לי חלום": איל טהר. צילום: אילן נרינסקי

"האמת היא שאין לי חלום": איל טהר

רגע אחרי שהוציא את סינגל הבכורה שלו תפסנו את הזמר העולה איל טהר לשיחה על החלומות שלו והקריירה המוזיקלית שלו, אז מה הוא סיפר לנו?

איל טהר, זמר ויוצר בן 24 אשר הוציא ממש לאחרונה את סינגל הבכורה שלו "שוב הרגש לוקח" שכבר הספיק לכבוש אותנו מהרגע שיצא הוא ללא ספק אחד מהאנשים שהולכים להיכנס לכולנו ללב בשנה הקרובה. עד אז, ישבנו איתו כדי לשאול אותו מספר שאלות קצרות.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"מעשית התחלתי לכתוב שירים לפני שבע שנים"

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"מאז ומתמיד מוזיקה זה הדבר בשבילי, אהבתי תמיד לרקוד בכל מיני מסגרות ובאיזשהו שלב נחשפתי לעוד סוג של מוזיקה וזה משך אותי וגרם לי לרצות לנגן ולהשתלט על זה בעצם ממש בידים, זה ממש משך אותי ונתן לי כיוון אחר".

לא מזמן הוצאת את הסינגל "שוב הרגש לוקח", איך הייתה ההרגשה?

"האמת שבגלל שזה סינגל שיושב אצלי הרבה זמן אז אני כל הזמן שואל את עצמי איך אנשים יגיבו, הייתי בהיי כמה שבועות מהחיבור הזה ועכשיו שהתגובות מזכירות לי את הרגשות האלה אז אני שמח, אנשים מקבלים את זה."

 

מה החלום שלך?

"האמת היא שאין לי חלום, אני מאוד מגשים כל הזמן, יש לי כיוון ואני הולך עליו וככה הוא מוגשם. החלום שיש לי עכשיו זה שההרכב שלנו ישמע טוב ונופיע, אני עובד על זה מאוד קשה כדי שזה יתגשם."

מי המודל לחיקוי שלך?

"יש לי איזה עניין עם מודלים לחיקוי, לא היו לי הרבה מודלים לחיקוי למרות שהיו סביבי אנשים מאוד מוערכים. אני חושב שאמא שלי היא המודל  לחיקוי שלי."

אם היית יכול לבחור כל אמן לבצע איתו דואט, במי היית בוחר?

"פול מקרטני מהביטלס."

© צילום: אילן נרינסקי

מה אתה מכין לנו להמשך?

"לא מעט, השיר הראשון כבר נחשף ויש עוד 12 שירים בדרך מתוך האלבום"

מה אפשר לאחל לך לסיום?

"תמיד למצוא עניין במוזיקה, ולגוון במוזיקה שלי."

תגובות