כמו בריו: הפלייליסט המושלם לאולימפיאדת ריו 2016. צילום מסך מיוטיוב

כמו בריו: הפלייליסט המושלם לאולימפיאדת ריו 2016

בזמן שאתם צופים בתחרויות הספורט רק מהבית, החלטנו להכניס אתכם לאווירת האולימפיאדה העולמית בריו עם פלייליסט ספורטיבי מהנה. מי ברשימה שלנו?

אווירה ענקית של ספורט עוטפת עולם שלם ממש בימים אלו ולמשך כחודש שלם ייתחרו ביניהם הספורטאים הטובים בעולם. אנחנו לא יכולנו להשאר אדישים למאורעות האלו והחלטנו להרכיב פלייליסט ספורטיבי שיכניס אתכם לאווירה של ריו 2016.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Waka Waka 

השיר אולי נכתב עבור המונדיאל ב-2010, אך המקצב הברזילאי שלו הכי מתאים לאולימפיאדת ריו ולקצב שבו כל התחרויות קורות ועם הביצוע המרהיב של שאקירה זה בכלל מקבל נפח של אלופים, אנחנו ללא ספק יכולים לשמוע את זה בלופים!

 

זה רק ספורט

הנה עוד שיר ש"חוזר אלינו מהמתים", רבים מכם אולי לא יכירו, אך אי שם באירוויזיון בשנות ה-90, דפנה דקל ייצגה אותנו עם שיר שאומר שצריך לקחת הכל בפרופורציות גם אם מפסידים, מה שקרה לנו לא מעט באולימפיאדה הנוכחית, אך כל עוד יש לנו ייצוג ספורטיבי אנחנו הכי גאים שיש.

 

כמו בריו

הכי מתבקש מבחינתנו ובתזמון מושלם הוא השיר של אגם בוחבוט - "כמו בריו" שהפך לאחד מהלהיטים שהכי נזכור בזנה החארונה, גם ללא הדחיפה של האולימפיאדיה שמתרחשת, כאמור, בריו. הקצב הכייפי, האווירה הספורטיבית והקלילה של השיר מעניקים לו את הטייטל "השיר הרשמי הלא רשמי של האולימפיאדה".

 

We Are The Champions

רגע לפני ש"קווין" יגיעו לארץ, אנחנו עדיין נהנים משיר הספורט האולטימטיבי מכולם, כזה שתמיד יסמל עבורונו ניצחון וכזה שכולם ידעו לדקלם אותו בעל פה גם באמצע השינה. את השיר הניצחי הזה אנחנו מקדישים לירדן ג'רבי שזכתה אמש במדליית ארד והביאה לנו כבוד של מנצחים!

 

Rise

השיר הכי חדש ברשימה הוא של קייטי פרי, אותו הוציאה ממש לאחרונה, רגע לפני הדלקת הלפיד של אולימפיאדת 2016, רבות דובר על השיר ועל הקליפ "Rise" שמוכרז כשיר הרשמי האמיתי של אולימפיאדת ריו. השיר מדבר על "להתעלות" ו"להתרומם" ממצבים שונים. החדשנות, הויז'ואלים בקליפ ועצם העבודה שמדובר בקייטי פרי - מספקים מספיק סיבות כדי להפוך את זה לשיר אולימפי מושלם.

 
תגובות