לא נוסע לשום מקום: אליעד נחום בקליפ חדש. שי שלום תמיר

לא נוסע לשום מקום: אליעד נחום בקליפ חדש

הזמר הכי חם שיש לנו כרגע בתעשיית המוזיקה חוזר עם קליפ חדש וסופר מיוחד, כל הפרטים בכתבה הבאה

את אליעד נחום אין באמת צורך להציג - אם בכל זאת אתם צריכים רענון קל לשם אז אליעד הוא אחד הזמרים היותר מצליחים בשנה וחצי האחרונות במדינה, הוא אמנם התחיל כשחקן בסדרה "שמש" שם שיחק את בר אך לאחרונה פרץ בקריירת מוזיקה מצליחה במיוחד, הוא הספיק להוציא שני אלבומים מצליחים, לזכות באין ספור פרסים נחשקים, הופעות שכולן סולד אוט זמן רב לפני. בין להיטיו ניתן למצוא את "מתוק כשמרלי", "מקלט", "אור" ו"מיאמי".

 

היום, (א') הוציא הזמר המצליח קליפ חדש לשיר "נוסע" מתוך האלבום השני של הזמר. השיר כזכור, זכה להצלחה לא קטנה (כמו רוב שיריו של הזמר) השיר מיוחד, ושונה אך נשאר באותו קו מצליח שייצר לנו אליעד. את השיר אמנם לא כתב והלחין לבד אלא בעזרתו של אסי ישראלוף המוכר לנו ממה קשור.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

© אור גפן

הקליפ החדש מוצג לנו בשחור לבן, בחירה אמיצה, מיוחדת ושונה. משהו שלא יוצא לנו לראות הרבה. הקליפ מעניין ומצליח לשנות לנו במעט את האווירה בזמן שמיעת השיר יחד עם הקליפ. הקליפ סך הכל מוצלח, ונראה כי עתיד לגרוף לא מעט צפיות ביוטיוב, הבחירות שנעשו בקליפ טובות במיוחד וזה מה שהופך אותו לקליפ כל כך טוב. אנחנו אהבנו ומחכים בקוצר רוח לקליפ הבא מבית היוצר של אליעד. 

 

תגובות