בחזרה לשגרה: כל השירים שאתם צריכים כדי לחזור לבית הספר. צילום: אביב אברמוב,דניאל קמינסקי,איציק בירן

בחזרה לשגרה: כל השירים שאתם צריכים כדי לחזור לבית הספר

היום זהו היום הראשון ללימודים, ולכן במיוחד בשביל זה הכנו לכם את השירים למקצועות הלימוד שיכינו אתכם לקראת החזרה לבית הספר, ושירעננו את זכרונכם אחרי חופש גדול כיפי ומיוחד

כשמדברים על התחלה חדשה, רובנו נעלה במוחנו את השיר "משהו חדש מתחיל" של דני רובס, ובצדק, כיוון שהוא בהחלט מתאר את ההתחלה החדשה , בבית ספר, ובכלל בשנה החדש שמתקרבת . אך בכל זאת הוא לא היחיד, אספנו בשבילכם את השירים המיוחדים שקשורים לבית ספר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אנגלית

המקצוע המוכר והחשוב שאנו לומדים מגיל צעיר הוא המקצוע אנגלית. השיר שבחרנו שהכי מתאים למקצוע זה הוא השיר "Golden Boy" של נדב גדג'נדב גדג' הוא אחד מהזמרים המצליחים בשנים האחרונות במדינת ישראל, הוא התחיל את דרכו בתכנית "הכוכב הבא" ומשם נבחר כדי לייצג את ישראל בארוויזיון, בשיר בשפה האנגלית, נראה כי בהחלט הצליח לו, וכי הוא יצג אותנו בכבוד.

 

עברית

עברית, השפה שלנו , מקצוע שכולנו לומדים מהרגע שכף רגלנו דרכה לראשונה בבית הספר ועד ליום שנפסיק ללמוד. השיר המתאים לייצג את מקצוע העברית הוא השיר "אור" של אליעד. אליעד פרץ לעולם המוזיקה רק לפני כמה שנים, ובכל זאת מאז הוא זכה להצלחה ותהילה רבה. שיריו מוכרים, ובהחלט יכולים לייצג את המוזיקה בשפה העברית בשנים האחרונות.

 

חשבון

חשבון. המון מספרים והמון חישובים, אך בהחלט מקצוע שנזדקק לידע ממנו בעתיד. השיר שחשבנו שהכי קשור למקצוע הזה , הוא השיר "בלבלי אותו" של קובי פרץ. השיר שכולנו מכירים ,כולל בתוכו את המילה חשבון בפזמון. הוא יצא לפני מעל לעשור, אי שם בשנת 2003 ומאז היה קשה לפספס אותו. "בלבלי אותו אל תעשי לו חשבון", כל מה שנותר להגיד הוא שאנחנו מקווים שהמבחנים ושיעורי הבית בשיעור חשבון , לא יבלבלו אותנו , ויתנו לנו לישון טוב.

 

ספרות

ספרות, ללמוד על שירים, על סיפורים , איך לכתוב שירים וסיפורים , ללמוד על החיים, ועל סופרים וסופרות. השיר שהכי מתאים ללימודי המקצוע לדעתנו הוא השיר "איך שיר נולד" של הכבש ה16. השיר יצא לפני 5 שנים, והוא מדבר כולו על תהליך כתיבת השירים, ועונה לנו על השאלה, איך שיר נולד? כמו תינוק! בהתחלה זה כואב, אחר כך יוצא החוצה.

 

ספורט

בעקבות האולמפדיה שנערכה בחודש האחרון, חשבנו שהשיר שהכי מתאים לתאר את שיעורי הספורט הוא השיר "כמו בריו" של אגם בוחבוט. באולימפיאדה שנערכה בריו, זכינו לראות מגוון סוגי ספורט. משחיה ועד ריצה ואף התעמלות אומנותית , כמו שניתן לראות גם בשיעורי הספורט. כמו כן ניתן למצוא את המשחקים המוכרים כמו כדורגל וכדורסל. נקווה שכולנו נעשה ספורט כמו בריו, ובמקרה של השיר של אגם בוחבוט, כולנו נרקוד "כמו בריו".

 

מוזיקה

חלקנו לומדים מוזיקה בבית הספר, חלקנו לא, וחלקנו לומדים בזמנם הפנוי. לשיעור מוזיקה בחרנו את השיר "משהו טוב" של הראל סקעת , שזכה לכמעט חצי מליון צפיות ביוטיוב, ובהחלט גורם לנו להאמין שמשהו טוב עומד לנו לקרות בשנה הקרובה.

 

אז בהצלחה בשנה החדשה, תהיו בטוחים שמשהו טוב עומד לקרות!

תגובות