אלבום חדש למאיה בוסקילה: "היה שווה את ההמתנה הארוכה". צילום: טל עבודי

אלבום חדש למאיה בוסקילה: "היה שווה את ההמתנה הארוכה"

אחרי שלושה אלבומים וקריירה מלאת מוזיקה טובה מאיה בוסקילה, אחת הזמרות המוכרות ביותר בארץ, מוציאה אלבום נוסף בשם "נושמת" ואנחנו כאן בשביל לספר לכם מה חשבנו עליו

אם לא שמעתם את השם מאיה בוסקילה עד עכשיו כנראה שחייתם מתחת לסלע בעשור האחרון, מאיה בוסקילה היא אחת הזמרות המוכרות ביותר בעלות הקול וסגנון הפופ המיוחד. היא הוציאה שלושה אלבומים וכבר באלבומה הראשון היא זכתה להצלחה רבה בעיקר בעקבות השיר "הלב" שהפך ללהיט ענק. בוסקילה הוציאה שירים רבים לאורך הדרך שזכו להצלחה רבה ולהשמעות חוזרות בתחנות הרדיו ברחבי ישראל ואף בשנה האחרונה היא הוסיפה לרשימה תפקיד בתיאטרון במחזות הזמר "מרי לו" ו"אוויטה". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בתחילת השבוע, לאחר תקופה ארוכה של מעל עשור בו לא שיחררה אלבום, סוף סוף יצא אלבומה הרביעי בשם "נושמת". את האלבום פותח שיר הנושא של האלבום,"נושמת", שמצליח ישר להכניס אותנו לתוך אווירת האלבום, כבר בהתחלה הוא נשמע מעניין ומרגש כך שלא סתם עליו נקרא גם שמו של האלבום, השיר מתחיל רגוע אך מגביר את הקצב ונהיה מיוחד יותר כך שפשוט אתה רוצה להצטרף ולשיר ביחד איתו כבר בשיר הראשון. האלבום ממשיך עם "תקשיבי לי" שכבר שיצא זכה להשמעות רבות והצלחה, מיקומו של השיר ישר אחרי השיר הקודם מלא הקצב מעולה ונותן לנו את הניגוד המוחלט, שיר רגוע ומלא באהבה.

 

אחריו, מגיע השיר "לעבור את היום" שנדמה כאילו הוא ממשיך את השיר הקודם לו. השיר יצא מלפני שנתיים, הוא נכתב, עובד והולחן על ידי לא אחר מאשר רמי קלינשטיין. בסיומו של השיר לאחר סיום רגוע מגיע השיר "מה שהיה היה" ולפתע מתחיל פזמון קופצני וקצת צורם לאוזן, כשהמילים מתחילות להשתלב מתחיל שיר מלא באנרגיות שכנראה עוד יגרום לכם להדבק אליו. 

 

אחריו מגיע השיר "מצפן" שביציאתו זכה להשמעות רבות והצלחה, גם שיר זה תחת סגנון הפופ ולקראת הפזמון הוא מתגבר והופך לקצבי יותר, אנחנו ללא ספק אהבנו. בהמשך מגיע השיר "באמצע היום",שיר פופ רגוע על אהבה שמצליח לעניין אותנו למרות שאנחנו מרגישים שלא מדובר כאן בשיר מיוחד. בסיומו, עם לווי של פסנתר מגיע השיר "השתגעתי" שממנו כבר אפשר לשמוע את אווירת המסיבה, בנוסף המעבר בין הבתים לפזמון מהיר מדי מה שמבלבל אותנו לגמרי. אחריו מגיע השיר "מגדל", שיר מעולה עם מילים מציונות המשתלבות באופן מעולה עם המנגינה הנפלאה. לאחר מכן כשאנחנו כבר התרגלנו למוזיקה רגועה מגיע השיר "זיכרון ישן", השיר מתחיל בפתיחה רגועה אך לקראת האמצע הוא מתחיל להתגבר ובכך לשלב גם שיר רגוע וגם שיר פופ קצבי עם מילים מרגשות מה שהופך אותו למיוחד.

 

את הסיום הרגוע של השיר ממשיך "ערב של קיץ" שמלווה במנגינה רגועה שנחמד להקשיב לה, מדובר פה בשיר אהבה שנורא קל להתאהב בו. לאחר מכן מגיע השיר "בין האצבעות" שנבחר לסגור את האלבום, השיר הוא קאבר של מאיה בוסקילה לשיר של רותי נבון,  הוא שמח וכיפי ואין ספק שהוא מצליח לסכם את האלבום באופן מצויין.

 

האלבום הרביעי "נושמת" של מאיה בוסקילה בהחלט הוכיח עבודה קשה והרבה כישרון, אמנם חיכנו יותר מעשור לאלבום הזה אך ההמתנה הייתה שווה את זה. האלבום מלא באהבה ומצליח, הוא משלב בלדות ושירים קצביים באופן מצוין, רוב השירים מתחילים רגועים ואז בפזמון הקצב מתגבר, דבר שגורם לשירים להישמע מעט דומה, אך למרות זאת השירים מוצלחים ומעניינים. האלבום הוכיח עד כמה מאיה בוסקילה היא זמרת מעולה שעוד תמשיך להצליח ולהפתיע בהמשך, אנחנו בינתיים מחכים כבר לאלבום הבא.

תגובות