נייל הורן עובר לקריירת סולו ומסרב לסיימון קוואל . צילום: gettyimages

נייל הורן עובר לקריירת סולו ומסרב לסיימון קוואל

חבר להקת וואן דיירקשן, נייל הורן, חותם חוזה לקריירת סולו ובאופן מפתיע לא מדובר בחברת התקליטים של סיימון קאוול מה שגורם לדרמה גדולה. כל הפרטים

נייל הורן, בן ה/22, החליט להפרד סופית מכנפיו של סיימון קוואל, ממש כמו כמעט כל שאר חבריו ללהקת וואן דיירקשן, בינהם הארי סטיילס וזאיין מאליק שכמובן עזב את הלהקה וכבר הוציא אלבום סולו מצליח, ולהתחיל דרך חדשה בעולם המוזיקה עם חברת תקליטים מתחרה בשם "Universal Music" ומה עם קאוול? הוא נשאר מאוכזב כאשר לצידו נשאר בינתיים רק לואי, שכרגע מתרכז בהיותו אבא.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חברת התקליטים יוניברסל מיוזיק שוויתרה על הארי סטיילס, הבינה שעשתה טעות גדולה ושמעה שקאוול מדבר עם נייל לגבי הנושא במשך חודשים כדי שיחתום בחברת ההקלטות שלו syco. הוא ניסה לשכנע אותו בעזרת כמה הצעות כספיות גדולות אך לבסוף חברת יוניברסל הציעה כסף רב יותר, הם אף אמרו שהם ישלמו כמה שנדרש לאחר ששמעו את המוזיקה המקורית שלו וחשבו שיש לו פוטנציאל רב.

© gettyimages

נייל נשמע נלהב ביותר מכל ההתפתחות הזו, ובצדק. אנחנו מאוד סקרנים ומצפים לקריית הסולו שלו ובטוחים שמדובר על משהו חדש ומרענן, ועד אז נשמע שוב ושוב את אותם השירים הישנים של הלהקה שכבשה לנו את הלב ונמשיך לחכות גם לחזרתם של שאר חברי הלהקה עם קריירות הסולו שלהם.

תגובות