היה שווה לחכות: נתן גושן בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

היה שווה לחכות: נתן גושן בסינגל חדש

אחד מהזמרים הישראלים המצליחים ביותר בשנים האחרונות מוציא את הסינגל החדש מתוך אלבומו הרביעי. האם השיר הזה ימשיך את רצף ההצלחות או שמדובר באכזבה? כל הפרטים בכתבה

נתן גושן הזמר המוכשר שאולי ידוע לכם גם בתור "ההוא עם כובע הגרב" הוא חד משמעית, בין האמנים הכי מוכשרים היום בישראל. השירים שלו צוברים תאוצה ברגע והופכים ללהיט, מה שמדרג אותו במקומות הגבוהים ביותר במגוון מצעדים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את ראשית דרכו בעולם המוזיקה החל גושן לפני כ-6 שנים, הוא התחיל דווקא ככותב ומלחין שירים לזמרים אחרים ועם הזמן פתח בקריירת סולו כאשר את כל שיריו כותב ומלחין הוא לעצמו. את הלהיט האחרון שלו "זה שלנו", קצת קשה לנו לשכוח והוא מיד העלה לנו את רמת הציפייה לקראת הצעד הבא שלו, והנה הוא הגיע!

היום (ב') משחרר גושן את "חיכיתי", שהוא הסינגל השני מתוך אלבומו הרביעי שעתיד לצאת בשנה הקרובה. השיר מעביר לנו סוג של יומן מהעבר, בתור ילד שמחכה לראות האם העתיד ייראה אחרת מהמציאות שלו ומה לדעתו כדאי לשנות. בנוסף לכך, המנגינה מותאמת בצורה מושלמת למילים וגורמת לנו להזדהות איתן כנוער שמצפה לעתיד טוב יותר עם הכוח לשנות.

נתן גושן - חיכיתי
 

שיריו של גושן לרוב עוסקים ברגשותיו ובאהבה, לכן שמחנו לראות צד קצת אחר בכתיבה והמסר של השיר. יש משהו פשוט ומקסים בסגנון שלו, מרגישים שהוא כותב ושר מהלב, מבלי להתאמץ לשחרר בכל שבוע להיט וקליפ יוקרתי על מנת להישאר בתודעה. כנראה שדווקא בזכות זה אנחנו כל כך מתחברים לפשטות והרצון שלו להתמקד במוזיקה הנהדרת שלו. 

תגובות