עכשיו זה רשמי: ג'סטין ביבר יגיע להופעה במאי. צילום: יחצ חו"ל

עכשיו זה רשמי: ג'סטין ביבר יגיע להופעה במאי

סוף סוף זה קורה, יש תאריך רשמי להופעה של ג'סטין ביבר בישראל. הכוכב יגיע להופעה אחת בלבד במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו - PURPOSE WORLD TOUR. מתי בדיוק זה קורה וממתי ניתן לרכוש כרטיסים? כל הפרטים

בשורות טובות למעריצים, הבוקר הוכרז התאריך הרשמי להופעת הענק של ג'סטין ביבר בארץ. היום (חמישי) שוחררה הודעה רשמית בדבר תאריך המיוחל לו חיכו כל המעריצים, מרגע הופעת השמועות על הגעתו לארץ במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אתם יושבים? הנה כל הפרטים! הזמר הקנדי יגיע להופעה אחת בפארק הירקון בתל אביב ב-3 במאי 2017 וכל זה קורה בשיא הקיריירה העולמית שלו. כבוד לישראל שחשב גם עלינו.

ביבר ייעלה לבמה עם שיריו הגדולים, "love yourself" ו "sorry" וכן עם הלהיטים "baby" ו "as long as you love me" שכלולים בסיבוב ההופעות שלו שנקרא על שם אלבומו האחרון, PURPOSE WORLD TOUR שמכר 640 אלף עותקים תוך שבוע בלבד והפך לאלבום הכי נמכר שלו וכזה ששינה לו את התדמית של הפופ המתוק מדי. 

 

למעוניינים לרכישת כרטיסים נספר שהמחירים יהיו 350 ש"ח למקום בדשא, 790 ש"ח לגולדן רינג ומי שירצה להתפנק באזור ה-VIP LOUNGE ירכוש כרטיס ב-1190 ש"ח. אנחנו שמחים לבשר כי חברי מועדון המעריצים הבינלאומי יוכלו כבר היום (החל מהשעה 20:00) לרכוש כרטיסים באתר לאן. מכירת הכרטיסים הרשמית לציבור הרחב תפתח במוצאי שבת בשעה 19:00  באתר לאן וביום ראשון החל מהשעה 9:00 בבוקר בטלפון 8780*

כזכור בביקורו הקודם של הזמר בארץ נרשמה תקרית לא נעימה בה הוא דרס צלם פפראצי מקומי. נקווה שהפעם לא ירשמו תקריות מצערות. אבל אל תבנו על זה כי נראה שהכוכב הפרובלמטי אוהב להשאיר את חותמו בכל מדינה ומדינה עם שערורייה חדשה שמצטרפת לאוסף המכובד שלו. 

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר: www.justinbieber.co.il

 

 

תגובות