בקהאם ג'וניור הולך בעקבות ג'סטין ביבר. צילום: יח"צ

בקהאם ג'וניור הולך בעקבות ג'סטין ביבר

בנם הקטן של ויקטוריה ודייויד, קרוז בקהאם בן ה-11, פצח בקריירת פופ וחתם לאחרונה אצל סוכנו של ג'סטין ביבר. הסינגל הראשון שהוציא, בהתאם לרוח החג נקרא "If Every Day Was Christmas"

קרוז בקהאם, בנם הצעיר של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, החליט ללכת בעקבות הוריו ועושה בימים אלו את צעדיו הראשונים בתעשיית הבידור. לא, לא מדובר בהקפצת הכדור או בריצה על הדשא במגרשי הכדורגל ברחבי הממלכה. הבחור הצעיר החליט דווקא ללכת בעקבות אמו ולא בעקבות אביו ולפתח קריירת שירה, אבל אל דאגה אבא דיוויד כבר נתן את ברכתו והכריז על גאוותו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בקהאם ג'וניור בן ה-11 שחרר סינגל בכורה בשם "If Every Day Was Christmas" (אילו כל יום היה חג המולד) וזה נראה כאילו הוא בדרך לקריירה מוזיקלית כמו של ויקטוריה, הלוא היא פוש ספייס... כשנשאל על השיר הוא ענה שהוא משלב את שני הדברים שהוא הכי אוהב - שירה וחג המולד. ואם זה לא מספיק כדי להראות כמה הוא חמוד, אז תדעו שאת הרווחים מהשיר החדש הוא יעביר לילדים מעוטי יכולת. 

 

נראה כאילו הקריירה ההולכת ומתפתחת היא עסק רציני לגמרי, שכן קרוז חתם לאחרונה אצל סוכנו של לא אחר מאשר ילד הפלא לשעבר וכוכב הפופ הבעייתי, ג'סטין ביבר. הסוכן, סקוטר בראון, הוא חבר טוב של המשפחה אז אבא ואמא יכולים להיות רגועים ולדעת שיורש העצר בידיים טובות. 

תגובות