טור שבועי: "אין יותר מדי חידוש אבל צופים להם עתיד". צילום: יח"צ

טור שבועי: "אין יותר מדי חידוש אבל צופים להם עתיד"

אבישג ארבל, כתבת המוזיקה שלנו, בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי מעניינים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה בפרוגי:

קריזמו - עושה לי

זמר הפופ החדש קריזמו שהחל את דרכו במוזיקה וכבר הצליח להפוך לכוכב רשת הוא זכה לאלפי צפיות ולהצלחה בסינגלים שלו. לאחר הרבה עבודה שכבר הספיק להוציא להיטים כמו ״בא עליך״ ו״עוקף קריות״ כעת הוא מוציא סינגל חדש ״עושה לי״.
 
הסיגנל החדש ״עושה לי״ שכתב והלחין קריזמו בעצמו הוא סינגל מקפיץ ומלא בקצב שבמטרה להפוך ללהיט. לסינגל החדש יש כתיבה, לחן ועיבוד מוזיקלי ברמה גבוה שבהחלט מוכיחה עבודה ארוכה. הפזמון בשירהוא דווקא הנקודה הפחות טובה ונדמה כמו שילוב לא ברור בין פופ למוזיקה ים תיכונית. אנחנו שומעים סינגלים רבים בסגנון פופי ומלאי קצב, הסינגל החדש ״עושה לי״ מצליח להגיע למה שמצפים משיר שיהפוך ללהיט והוא בהחלט יכול להפוך לכזה למרות שהוא לא מחדש הרבה.
 
לסיכום: היינו רוצים לשמוע שיר מחדש ופחות שירים קצבים מקפיצים. 
 
 

אביב גפן והתעויוט - מי אני היום

אביב גפן חוזר עם עם אלבום חדש ביחד עם להקת התעויוט שאיתם עבד באלבומיו הראשונים. גפן שהיה תמיד בכול מקום עם השיריו המיוחדים חוזר הפעם לתקופה ישנה יותר באלבום חדש במחווה ליוצרים הגדולים שעליהם גדל. הוא הוציא את הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש ״מי אני היום״.
 
השיר החדש ״מי אני היום״ שכתב והלחין גפן בעצמו, הוא סינגל מיוחד מעניין ומקורי. השיר החדש מדגיש את הרצון של גפן להראות את הפשטות ואת הגעגועים למוזיקה ישנה. המילים והלחן מתאימים את עצמם למנגינה הישנה, השיר מלווה בקליפ ישן שצולם כשיחזור של הטלוויזיה הישראלית של פעם מהתוכנית הישנה ״להיט בראש״, מה שבהחלט יוצר בשיר אווירה ישנה יותר של המוזיקה הישראלית הוותיקה ורק גורם לשיר להיות מעולה יותר.
 
לסיכום - הסינגל החדש מיוחד ומעניין ורק גורם לנו לחכות כבר ליציאת האלבום.
 
 

עמית ואלירז- ביילה

הצמד עמית ואלירז הוא צמד חדש, יש אומרים שהם כמו איב אנד ליר אבל הם רק רוצים להוכיח כמה הם מיוחדים. עמית ואלירז הם צמד אחים מוזיקליים במיוחד בתחילת דרכם שבאים להביא לראשונה את סגנון R&B למוזיקה הישראלית. הם כותבים ומלחינים בעצמם ומסרבים לשירים עם תכנים על שתייה ועישון. בינתיים הם כבר עובדים על האלבום הראשון שלהם ומוציאים את הסינגל הראשון שלהם ״ביילה״.  
 
הסינגל החדש ״ביילה״ שכתבו האחים הוא שיר מקפיץ ומלא בקצב. סגנון R&B הוא שילוב של מנגינת הג׳אג עם בלוז שילוב שפחות יוצא לנו לשמוע ממנו. השיר החדש אומנם נשמע יותר פופי והוא מוצלח וברמה גבוה. ״ביילה״ הוא הסינגל הראשון של הצמד הוא בהחלט מוצלח ולמרות שגם בו אין הרבה חידוש נראה שהצמד צפוי עוד לחדש לנו ולהביא לנו שירים רבים וטובים. 
 
לסיכום - שיר מקפיץ וקצבי שמוכיח שעמית ואלירז צמד שעוד נשמע עליו.
 
 
 

עקיבא - שיבוא טוב

עקיבא הוא זמר ויוצר שמצליח להתאים תכנים דתיים בשיריו גם למאמינים וגם ללא מאמינים בצורה מיוחדת. הוא עובד על אלבום ראשון מתוכו כבר יצאו הסינגלים ״קרוסלה״ ״רננו צדיקים״ שזכו להצלחה. כעת הוא מוציא סינגל נוסף ״שיבוא טוב״. 
 
השיר שכתב עקיבא תורג׳מן בעצמו הוא סינגל מיוחד ורגוע, אחת המטרות שלו היא לומר שלא ליפול לתהום של יאוש ולזכור את הידיעה שיבוא טוב. עקיבא מדגיש זו בדרך מיוחדת ורגועה בה כול אחד יכול להתחבר למילים והמנגינה המתגברת שרק הופכת את השיר למעניין יותר מיוחד ולכך שאי אפשר להפסיק לשמוע אותו. 
 
לסיכום - שיר מיוחד שכול אחד יכול להתחבר ולא להפסיק להקשיב לו.
 
 
תגובות