ג'ורדי על הביט: המהפך המפתיע של להקת בויבנד. צילום: משה נחומוביץ'

ג'ורדי על הביט: המהפך המפתיע של להקת בויבנד

להקת בויבנד עוזרת לנו לפתוח את השבוע באווירה טובה ומשחררת את "תגידי לי" - סינגל חדש ומקפיץ. הפעם חברי הלהקה, שיתפו פעולה עם המפיק מוזיקלי המפורסם שהרכיב ללהקה וייב שונה ומפתיע לחלוטין

בקיץ האחרון אי אפשר היה לפספס את להקת הבנים שבולטת כיום בישראל. הם היו בכל מקום - הוציאו סינגלים, וכמובן גם שרו את שירי הנושא לתכניות ערוץ הילדים "הצלצול האמיתי" ו"בבנים והבנות". היום (א') מוציאה הלהקה שיר חדש ושונה ממנ שהתרגלנו לקבל מהם, כל זאת בזכות שחקן חיזוק מפתיע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי שעשו לנו את הקיץ וגרמו לנו להתגעגע ולתהות מתי סוף סוף נזכה לסינגל חדש שלהם, הוציאו היום חברי הלהקה סינגל חדש. הסינגל, שעונה לשם "תגידי לי", נכתב על ידי רון ביטון והולחן על ידי מאור שטרית. מה שמיוחד בסינגל החדש זאת העובדה שהוא הופק ועובד מוזיקלית אצל לא אחר מאשר ג'ורדי, שכולנו מכירים מהעבודה עם בן אל וסטטיק בשנה האחרונה. גם הפעם הוא לא אכזב ובהחלט מרגישים את הייחודיות והקצב שלו בסינגל החדש.

תגידי לי - בויבנד
 

השילוב בין בויבנד לג'ורדי הוליד שיר פופ נעים לאוזן, ממכר וקליט מאוד. אפשר להגיד שללא ספק מרגישים את השינוי המהותי בסגנון של הלהקה. מפופ מתוק מדי ועשוי בסגנון להקות בנים "הארד-קור", ג'ורדי פתח להם אופק, אווירה אחרת ושונה שבהחלט השפיעה לטובה והפכה את הסינגל החדש ללהיט לכל דבר, בהחלט התרשמנו ונשארנו עם טעם של עוד ונראה שבויבנד מצאו את המתכון המושלם עבורם. 

גם הקליפ עשוי היטב ובהחלט מיטיב עם ההרכב שלצד ההישגים היה חסר לנו קצת  אז נראה שיש לנו שיר חדש שהולך להכנס לנו לפלייליסט החורף, לא ככה?

 

  

תגובות