יש תקווה: האלבום החדש של התקווה 6 מספק את הסחורה. צילום: מאיה משה

יש תקווה: האלבום החדש של התקווה 6 מספק את הסחורה

אמש השיקה "התקווה 6" את אלבומה השישי והחדש, שכלל את להיטי הלהקה שיצאו במהלך השנה האחרונה, ביניהם: "קופנגן" ו"שים לי עוד רום". במהלך ההופעה חשף הסולן פרט מעניין בנוגע לעתידה של הלהקה וגם ריגש במחווה למאיר בנאי ז"ל. סיקור

אמש (ש'), השיקה "התקווה 6" את אלבומה השישי במופע חגיגי. הלהקה הוותיקה עשתה קפיצת מדרגה גדולה בשנה האחרונה עם להיטים רבים שנכנסו לנו באופן קבוע לפלייליסט. אתמול היה השיא עם השקת האלבום החדש "הכול עוד לפני" עם הסינגל הראשון מתוכו "חיים בסרט".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© מאיה משה

 

 

את ההופעה פתח סולן הלהקה, עמרי גליקמן, בהתרגשות גדולה וסיפר כי לפני כשנה היו מחשבות על פירוק הלהקה אבל בזכות הקהל ואהבתו למוזיקה של הלהקה, במיוחד בשנה האחרונה, השתנו התכניות והוחלט לא לפרק את הלהקה. עוד הוא סיפר בגאווה כי הלהקה ממשיכה להתפתח ועבוד על שירים. 

חברי הלהקה הציגו מופע אנרגטי במיוחד עם כל הלהיטים הגדולים של השנה האחרונה "קופנגן", "שים לי עוד רום", "בעולם שלה" לצד הלהיטים הגדולים מכל מאלבומים קודמים "כל יום מחדש"  ו"אני אשיר לך שיר". את המופע שדרגו בעזרת שלושה מסכי ענק עליהם הוצגו לאורך כל המופע תמונות, סרטונים ולפעמים גם מילות השיר, שהכניסו את הקהל לאווירה ולקצב. במהלך ההופעה ירד גליקמן מספר פעמים לכיוון הקהל ואפשר היה לראות את האהבה שלו לקהל.

© מאיה משה

במהלך ההופעה אירחה הלהקה את מוש בן ארי עמו ביצעו את השיר המשותף "שים עין עלינו" ועוד שניים מלהיטיו של הזמר המוכשר. בנוסף, הגיעה להתארח גם להקת שבק ס' שביצעה שלושה מלהיטיה, אך לא היו הכרחיים להצלחת המופע ולא היה נראה כי הקהל התלהב מעלייתם לבמה.

לקראת סוף המופע עמרי נשאר לבדו על הבמה, עם הגיטרה,  והקדיש שיר לזכרו של מאיר בנאי שנפטר ביום חמישי האחרון. את המופע סגרו בשיר "מה שיהיה יהיה", נראה שהשיר הזה מסמל את התחושות של הלהקה בנוגע לשנה האחרונה "הגורל יסתדר עם עצמו - אנחנו כאן כדי לחיות עם זה - ועם כל מה שבא ויבוא". גורל הלהקה, כמו שנראה עכשיו, הוא מוצלח והם הצליחו לבסס את מעמדם מחדש. נחכה ונראה איך הלהקה תפתיע אותנו בשירים הבאים מתוך אלבומה החדש.



תגובות