חולים על כדורגל: עדי ביטי וטל מוסרי בדואט ספורטיבי. צילום מסך מיוטיוב

חולים על כדורגל: עדי ביטי וטל מוסרי בדואט ספורטיבי

רק חיכינו שזה ייצא לאוויר; קבלו את להיט וקליפ הכדורגל החדש בסביבה שכולל בתוכו הרבה פופ, קצב ובעיקר ספורט

העונה השנייה של צ'מפיונסניק עוד פחות מחודש תעלה לאוויר בערוץ ניקלודיאון, עם כיתות חדשות שבעיקר חזקות בכדורגל. בסוף העונה תהיה כיתה אחת שתזכה בפרס הכי גדול שאפשר לחלום עליו - נסיעה למשחק של בארסה נגד סיביליה באיצטדיון הכי חלומי שיש, הקאמפ נואו. רגע לפני שהכיתות יעלו לקרוע את השערים באולפן, טל מוסרי והמנחה החדשה, עדי ביטי מחממים את המנועים עם קליפ חדש ונוצץ לשיר הנושא של העונה.

 

הקליפ מכניס אותנו בצורה ברורה לאווירת הכדורגל כאשר אנחנו רואים את מוסרי לבוש לגמרי בצורה ספורטיבית, צעירה וקלילה וביטי שמאוד בולטת עם השירה שלה שמצליחה לשמח ולהקפיץ אותנו בכל פעם מחדש.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

אוהדים עם תופים גדולים, מעודדות וכמובן בעיטות מרשימות. בהחלט טעימה מושלמת שלגמרי כבר מכניסה אותנו לעניינים. נדמה שיש לנו שיר כדורגל אמיתי חדש בסביבה עם הרבה פופ, ביט ותחרותיות בשפע.

רק נזכיר שאת פורמט התכנית יצרו גיורא חמיצר ומוסרי יחד כשבכל פרק יש שתי כיתות מתחרות. בכל כיתה יהיו ארבעה ילדים שייצגו אותה בתור שחקנים ושוערים והשחקנים כמובן ילחמו על הפרס הגדול בקרב פנדלים דרמטי וכל שעליהם לעשות הוא לדייק בבעיטה ולהסתכל בצורה הכי מדויקת לשער.

מאחורי הקלעים של צ'מפיונסניק. כתב: משה אבוטבול | צילום: ירון שרון |
 

אז הקליפ לגמרי הצליח לחזק עוד יותר את ההוכחה שיש למה לחכות וגם אנחנו כבר מאוד רוצים לראות את ביטי בהתנסות הראשונה שלה כמנחה. אנחנו לגמרי בטוחים שזו תהיה עונה מעניינת ובעיקר ספורטיבית. אז הדקו חגורות כי תיכף ממריאים!

תגובות