סגירת חשבונות? השכונה של איב אנד ליר מכניסה אותם לצרות. צילום: משה נחמוביץ'

סגירת חשבונות? השכונה של איב אנד ליר מכניסה אותם לצרות

צמד האחים המוזיקלים שפרץ לחיינו בשנה האחרונה, נתקל בתוצאה ראשונה של מחיר התהילה; בעקבות שידור כתבה שבה נטען שהם סגרו חשבון עם אקסית בלהיט שלהם ואף כינו אותה בשמות גנאי, הם לא שותקים ויוצאים בפוסט חריף נגד תכנית "הצינור" ונגד הגולשים שטענו זאת

השערורייה הבאה? בעקבות כתבה ששודרה בתכנית "הצינור" בערוץ 10 נטען כי בשירים של צמד האחים, איב אנד ליר, יש כמה מסרים שסוגרים חשבונות עם מכרים מהעבר - שידור הכתבה הוביל לכמה טלפונים שדורשים לבטל את הופעתם, על אף שלדבריהם - זה לגמרי לא נכון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר המדובר הוא הלהיט המוכר "בשכונה", שעומד מעל 10 מיליון צפיות ביוטיוב ומושמע בכל מסיבה, אך השבוע בתכנית "הצינור" פורסמה כתבה על כך שככל הנראה ההרכב המוצלח מסתיר מסרים תת-הכרתיים בשיר הזה.

איב אנד ליר בביצוע מיוחד באולפן ל"בשכונה של". צילום: יוגב אטיאס
 

גולשים טענו שהצליחו לפענח את המסר הסמוי וכך ניתן לשמוע את המשפט :"יש אצלי ז**ה, עדי סימון" באחד מקטעי המעבר המוזיקלים בשיר - כלומר נסגר חשבון עם בחורה בשם הזה. בתוכנית נטען שעדי המדוברת היא חברתו לשעבר של צחי בוזגלו (איב). כמו כן השוו את המקרה הנ"ל למקרים שקרו עם הלהקה המצליחה בעולם "הביטלס" שגם אצלם היו שערוריות לגבי המסרים התת הכרתיים שנמצאים בשירים שלהם.

 

אך איב אנד ליר לא נשארו חייבים והעלו פוסט לעמוד הרשמי שלהם בפייסבוק וכתבו שהם מכחישים את כל הנאמר בתכנית, הדגישו שהקטע המדובר הוא היפוך פזמון של השיר הראשון שלהם ואף כתבו שהם מאוכזבים מהשמועות נגדם וטוענים שלא מוסתר בשיר שלהם שום מסרים סמויים וכן ש"עדי סימון" אינה האקסית של איב ואינם יודעים במה מדובר והוסיפו שלא יתנו יד לביזוי נשים.

השניים אף סיפרו על מקרה שבו אמא שצפתה בכתבה בטלוויזיה, התקשרה לחברה שלהם ומיד רצתה לבטל את הופעתם בבת המצווה של בתה, אך החברה הסבירה להם במה מדובר והאם הבינה וויתרה על הביטול. בפוסט המפורט כתבו על המקרה: "מי שעדיין מחליט להאמין לתקשורת - אין לנו מה לעשות כנגד זה", בהמשך הם מוסיפים - לא ניתן לאף אחד לפגוע בנו או בפרנסה שלנו כשלא עשינו דבר רע לאף אחד".

מאיב אנד ליר וממנהליהם נמסר בתגובה: ״הסיפור מאחורינו, מערכת ערוץ 10 והצינור התנצלו על האי הבנה ועל הסיקור הלא המדויק, ואף הגענו לאולפן הצינור אתמול והסברנו את האמת.
הקטע המדובר הוא בסך הכל הפזמון של השיר הראשון של איב אנד ליר 'תמונת מצב' בהילוך אחורי.
לא בוטלה אף הופעה, רק היה חשוב לנו נורא שאנשים ידעו את האמת ושלא יאמינו לשקרים המופצים בלי סיבה.״ 

תגובות