מולטי טאלנטים: הפרויקט החדש של שחר סויקיס ואביחי נפתלי . צילום מסך מיוטיוב

מולטי טאלנטים: הפרויקט החדש של שחר סויקיס ואביחי נפתלי

אפשר להגיד ששחר סויקיס הוא מולטי טאליט וכוכב רשת גדול, עכשיו הוא מוסיף לעצמו תחום נוסף. אושיית הרשת חבר לאביחי נפתלי וביחד הם הקימו פרויקט מוזיקלי שלם. לא, לא מדובר בעוד סינגל חד פעמי. לפי היוצרים, אנחנו נשמע מהם על עוד שירים. יש למה לצפות

בזמן שאנחנו שומעים על מופע שלם של כוכבי רשת, בשקט בשקט, החליט כוכב רשת אחר, שחר סויקיס, לעלות עם קאבר, פארודיה או איך שאתם תחליטו לקרוא לזה. סויקיס חבר לאביחי נפתלי וביחד יש להפ פרויקט עם שם מגניב: "נָפְלַ?ִי והאשטאג". כן כן, לא נָפַלְ?ִי אלא נָפְלַ?ִי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"זה התחיל ביום חמישי אחד שישבנו באולפן של אביחי, ופתאום זרקנו רעיון מצחיק שנתחיל לעשות מוזיקה יחד", מספר לנו סויקיס. "חיפשנו שיר לפארודיה, ובסופו של דבר, יצא קאבר. תוך שלוש שעות היה לנו בידיים שיר מוכן, בסגנון מוזיקה שעושים מהר. מוזיקה שאין בה יותר מדי חשיבה מסביב".

 

"זה פשוט כיף", הוא מוסיף, "מהר מאוד, ממש יום למחרת, מצאנו את עצמנו מצלמים קליפ. צוות שלם היה מוכן כדי לצלם, שכבר ביום שבת היה לנו את הקליפ אחרי עריכה. יממה אחת עברה כדי להכין את הקליפ הזה".

השם הזה מאוד מוזר, איך בחרתם אותו?

"שמו המלא של השותף שלי הוא אביחי נפלתי. הוא החליט למצוא שם במה, והוא נפלתי. החלטתי שאני רוצה גם שם במה שכזה, ולכן בחרתי את האשטאג. הסיבה שבחרתי דווקא בשם הזה היא כי זה שם שלא השתמשו בו וזה שם ממש מגניב. אז לקחתי אותו".

השיר שהצמד הוציא נקרא "המשקף של בוזי" והוא קאבר לשיר "Bad and boujee". שאלנו את סויקיס איך הם בחרו דווקא את השיר הזה והוא ענה בפשטות ש"זה השיר שהוא במקום הראשון בבילבורד, פשוט ככה". אז שאלנו אותם האם הם ימשיכו כך והוא שלל, "מכאן והלאה, אנחנו נפרסם שירים מקוריים. התחלנו כבר לכתוב שירים מקוריים לפי ביטים מקוריים, לא קאברים. בסופו של דבר זה משהו שאנחנו רוצים לרוץ איתו".

אז אפשר לקרוא לך אמן?

"השירים שלנו, נשארים בגדר הבידור. אני לא שלם עם עצמי, בכדי לקרוא לעצמי זמר, ראפר או אמן בביט המוזיקלי הישראלי. אני עדיין יוטיובר. מה שיפה בשירים האלו, ואפשר לראות את זה כבר במה שהוצאנו, שאפשר לקחת אותו איך שרוצים: גם ברצינות, גם כפארודיה וגם כקאבר".

חשוב לשחר לציין שכל העבודה על זה היא במקביל לערוץ היוטיוב שלו, ולא במקום. הוא מוסיף לנו ואומר ש"ציפור לחשה שלי, שהלל פארודי, שידוע שהוא בעיקר עובד על פארודיות, עובד על שיר מקורי".

איזה מוזיקה תעשו?

"אנחנו נעשה טראפ, היפ הופ ופופ. במקום מסוים, לעשות שמח וכיף".

השיר המקורי
 
תגובות